FANtv-nl-logo-mobile

De beste webwinkels van Nederland

Bol.com is de grote winnaar van de 8ste editie van de Nationale Thuiswinkel Awards. Hier vind je een overzicht van alle 17 winnaars.


Naast de hoofdprijs, de uitverkiezing tot beste webwinkel van Nederland, won Bol.com de publieksprijzen in de categorieën `Consumentenelektronica, huishoudelijke apparatuur en telefonie` en `Boeken, CD`s, DVD`s, tijdschriften en games`. In 2008 was Bol.com ook al tot beste winkel uitgeroepen.



17 webwinkels, uit 11 categorieën, kwamen als winnaars uit de bus. De uiteindelijke winnaars van de Thuiswinkel Awards 2009 zijn bepaald op basis van de kwalitatieve beoordeling en het aantal behaalde stemmen. Een overzicht van de winnaars per categorie:


Winnaars Publieksprijzen categorieën Groot:


Cd's/dvd's, boeken, tijdschriften & games: Bol.com
Computer hard- & software: 123inkt.nl
Consumentenelektronica, huishoudelijke apparatuur & telefonie:  Bol.com
Financiële diensten:  Paypal.nl
Handelsites: Marktplaats.nl
Mode & accessoires:  Wehkamp
Persoonlijke verzorging & levensmiddelen: Thuisbezorgd.nl
Reizen & vrije tijd: Landal.nl
Sport, speelgoed, hobby & cadeau: BartSmit.com
Vliegtickets: Vliegtickets.nl
Warenhuizen: Hema.nl


Winnaars Publieksprijzen categorieën Klein:


Cd's/dvd's, boeken, tijdschriften & games: 123luisterboek.nl
Handelsites: Marktgigant.nl
Mode & accessoires: Label54.nl
Persoonlijke verzorging & levensmiddelen: Condoom-anoniem.nl
Sport, speelgoed, hobby & cadeau: Yoursurprise.com
Warenhuizen: Geboortekaartjes.nl


Reactie Bol.com
Daniel Ropers, algemeen directeur van Bol.com, is verguld dat consumenten opnieuw hun vertrouwen en geloof in de mediawinkel hebben uitgesproken: "Het blijft bijzonder dat klanten onze inspanningen zo waarderen. Begrijpen wat je klanten willen en belangrijk vinden en op alle fronten gewoonweg goede service leveren is waar we als bol.com in willen excelleren." Ondanks de recessie doet bol.com het nog steeds goed. "In deze slechte tijden letten consumenten beter op de prijzen en zijn ze gevoelig voor aanbiedingen," licht Ropers toe. "In dit licht wordt het internetkanaal steeds intensiever gebruikt, zowel voor prijsvergelijking als voor aankopen. Dankzij onze scherpe prijzen en ons brede assortiment in al onze productcategorieën - boeken, entertainment en elektronica - komen Nederlanders nu steeds vaker bij Bol.com terecht."

Vergelijkbare artikelen

© FANtv.nl