FANtv-nl-logo-mobile

Nieuwe Neckermann website

Neckermann, één van de grootste e-commercebedrijven in Europa, heeft een vernieuwde website.

De nieuwe neckermann.com website kreeg een nieuwe, klantvriendelijke indeling, waardoor de klant nog makkelijker door het zeer ruime aanbod navigeert. Via deze online winkels koop je producten tegen een scherpe prijs maar je kunt ook rekenen op een gespecialiseerde service die je van vakmensen verwacht.

Wie naar neckermann.com surft, komt voortaan terecht in een virtueel winkelcentrum met afdelingen Mode, Wonen, Elektro, Geld&Verzekeringen, Fun&Voordeel en Lichaam, Sport&Vrije Tijd.“Onze klanten vinden op deze manier veel sneller hun weg naar het gewenste product, zonder het overzicht op de site te verliezen”, zegt Stephan de Bruijn, e-commercemanager bij neckermann.com



Het ondernemingstalent van de winkeliers
Binnen Mode, Wonen en Elektronica vindt de klant nu 22 online vakwinkels, beheerd door een winkelier die als ondernemer, op basis van actuele marktgegevens en behoeften van de klant, verantwoordelijk is voor zijn of haar assortiment. Kees Gabriëls, CEO bij neckermann.com: “De expertise en verantwoordelijkheid van de winkelier geeft ons de beste slaagkans in de uiterst competitieve internetverkoop.”

De online marketingcampagne heeft haar start niet gemist. Iedereen die nu naar Neckermann.com surft, kan één van de duizenden cadeaus of een spetterende directe korting van 18 euro verdienen. 

Vergelijkbare artikelen