- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- KLUS
- Materialen
- BetonPlex
BetonPlex
- Ron-de-Zwart
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
20 juni 2009 19:56 #1
door Ron-de-Zwart
BetonPlex werd gestart door Ron-de-Zwart
Ik heb gehoord dat er een special wax /vet / olie is waarmee je je betonplex platen kan invetten alvorens het beton te storten.
Door dit spul. te gebruiken zijn je platen keer op keer te gebruiken. doordat ze compleet schoonblijven.
Ik ga een 8 vormige vijver maken en heb dus een mal gemaakt maar deze mal moet ik diverse keren gebruiken. nu sprak ik iemand die een zelfde vorm vijver heeft gemaakt en ook met een mal en die vertelde mij dat ik dus bouwvet moet hebben en daar mijn platen mee moet invetten alvorens het storten.
dan als ik de volgende dag de mal weg haal heb je dan eigenlijk direct weer als nieuwe platen. Alleen voor de zekerheid nog even invetten en klaar.
Hoe heet dit / bestaat dit en waar kan ik dit krijgen
Door dit spul. te gebruiken zijn je platen keer op keer te gebruiken. doordat ze compleet schoonblijven.
Ik ga een 8 vormige vijver maken en heb dus een mal gemaakt maar deze mal moet ik diverse keren gebruiken. nu sprak ik iemand die een zelfde vorm vijver heeft gemaakt en ook met een mal en die vertelde mij dat ik dus bouwvet moet hebben en daar mijn platen mee moet invetten alvorens het storten.
dan als ik de volgende dag de mal weg haal heb je dan eigenlijk direct weer als nieuwe platen. Alleen voor de zekerheid nog even invetten en klaar.
Hoe heet dit / bestaat dit en waar kan ik dit krijgen
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tijd voor maken pagina: 0.136 seconden