FANtv-nl-logo-mobile

Doorzichtige of zwarte kit bij zwart graniet

• TimmyS
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
03 juli 2009 20:14 #1 door TimmyS
Ik heb een probleem met mijn keukenleverancier en ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende.

Ik heb een zwart granieten keukenblad, met hetzelfde materiaal als achterwand en stootranden. Merk: Absolutely Black (zo zwart mogelijk graniet dus).

Er is gebruik gemaakt van doorzichtig kit tussen aanrechtblad en achterwand. Dit is niet echt doorzichtig, maar geeft een wit/grijs lijntje tussen beide platen.

Een klusjesman die voor me gewerkt heeft wees me er op dat er ook zwarte kit was. En dat dat veel mooier is, meer één geheel. De keuken leverancier zegt dat dit niet mooi wordt en heeft nu alles met doorzichtige kit gedaan.

Probeert de leveranncier mij af te poeieren of is zwarte kit in mijn geval echt geen gezicht?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04 juli 2009 11:55 #2 door Jungle
Beantwoord door Jungle in topic Doorzichtige of zwarte kit bij zwart graniet
Tja, smaken verschillen.

Je zou een rest stukje kunnen proberen met zwarte kit.
Je hebt namelijk zwart en zwart.

Ik persoonlijk zou denk ik gekozen hebben voor glastransparant, die is helder en zie je bijna niet.

I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.

Lees meer
04 juli 2009 16:34 #3 door M.Wetters
Beantwoord door M.Wetters in topic Doorzichtige of zwarte kit bij zwart graniet
't hangt er ook van af hoe dik de kitrand is. In de badkamer heb ik met precies dezelfde transparante kit zowel de douchedeur als het badkamermeubel afgekit. Bij de douche is het best een flinke kitrand en die is inderdaad grijs/wit semi-transparant. Het badkamermeubel had maar een smal randje nodig en je moet echt goed kijken om 'm te kunnen zien, dat staat uiteindelijk best mooi.

An error has occurred. Hit any user to continue.

• TimmyS
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
04 juli 2009 16:41 #4 door TimmyS
Beantwoord door TimmyS in topic Doorzichtige of zwarte kit bij zwart graniet
Dank voor jullie reacties.

Het moet inderdaad veel dunner. Het eerste stuk is dun gedaan, daar zou ik nog tevreden kunnen zijn. Het andere deel is veel te dik, dat is nieut mooi. Net als dat bij jouw badkamermeubel niet mooi zou zijn geweest. Dat moeten ze opnieuw gaan doen.

Inmiddels heb ik ook met een vriend gesproken die in het glas zit en ook dus veel met kit bezig is. Er wordt vaak transparante kit gebruikt, omdat je die niet ziet als je knoeit. En zwart staat prima bij wat ik heb, hij wil het eventueel voor mij zelfs repareren. Kit kan je zo ook weer weghalen, zegt hij, als je maar de goede verwijderaar gebruikt (ik heb graniet, dus moet je even oppassen de juiste te kopen).

Keukenboer probeert mij dus af te poeieren: zwart staat prima, kit kan wel verwijderd worden.

Dank, ik kan aan de slag.

Tijd voor maken pagina: 0.230 seconden