- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- KLUS
- Materialen
- (mini) TV-meubel
(mini) TV-meubel
- dunja
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
28 juli 2009 23:00 #1
door dunja
(mini) TV-meubel werd gestart door dunja
Hallo klussers,
Ik wil zelf een klein tv-meubel in elkaar zetten. Ik heb n vrij zware breedbeeld tv (met oude beeldbuis) en die wil ik op een tv-meubeltje hebben, maar dat meubeltje moet zo klein zijn dat het met tv en al in de schouw past.
Ik heb gemeten, en de maximum afmetingen van het meubeltje moeten 60x50x25 (BxLxH) zijn.
Nou vroeg ik mij af welk materiaal ik het beste kan gebruiken. Ik wil het meubeltje ook nog makkelijk kunnen schilderen in dezelfde kleur als de schouw.
Ik lees op internet veel adviezen over multiplex, maar ik vraag mij af of dat stevig genoeg is en of ik niet beter MDF zou kunnen gebruiken. Of heeft een van jullie misschien een nog beter idee?
Alvast bedankt!
Ik wil zelf een klein tv-meubel in elkaar zetten. Ik heb n vrij zware breedbeeld tv (met oude beeldbuis) en die wil ik op een tv-meubeltje hebben, maar dat meubeltje moet zo klein zijn dat het met tv en al in de schouw past.
Ik heb gemeten, en de maximum afmetingen van het meubeltje moeten 60x50x25 (BxLxH) zijn.
Nou vroeg ik mij af welk materiaal ik het beste kan gebruiken. Ik wil het meubeltje ook nog makkelijk kunnen schilderen in dezelfde kleur als de schouw.
Ik lees op internet veel adviezen over multiplex, maar ik vraag mij af of dat stevig genoeg is en of ik niet beter MDF zou kunnen gebruiken. Of heeft een van jullie misschien een nog beter idee?
Alvast bedankt!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- broem
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
29 juli 2009 04:55 #2
door broem
Het opvolgen van het advies mijnerzijds is geheel voor uwer risico.
Beantwoord door broem in topic (mini) TV-meubel
Ik zou het van mdf maken.
Het opvolgen van het advies mijnerzijds is geheel voor uwer risico.
- Jungle
- Platinum-lid
29 juli 2009 12:07 #3
door Jungle
I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.
Beantwoord door Jungle in topic (mini) TV-meubel
Yep, zoals Ron321 al zegt, MDF. Sterk spul, makkelijk te be/verwerken.
I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.
Tijd voor maken pagina: 0.159 seconden