- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- KLUS
- Materialen
- hoe zwaar mag een muur zijn
hoe zwaar mag een muur zijn
- inglenook
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
21 okt 2009 12:14 #1
door inglenook
hoe zwaar mag een muur zijn werd gestart door inglenook
Beste mensen,
Ik wil een binnenmuur gaan maken. Lang
Ik wil een binnenmuur gaan maken. Lang
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Jungle
- Platinum-lid
21 okt 2009 13:08 #2
door Jungle
I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.
Beantwoord door Jungle in topic hoe zwaar mag een muur zijn
cellenbeton is een prima keuze. Denk wel aan genoeg ankers.
I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.
- marcel-van-der-laan
- Bezoeker
21 okt 2009 16:16 #3
door marcel-van-der-laan
Beantwoord door marcel-van-der-laan in topic hoe zwaar mag een muur zijn
Zoals Cobra al aangeeft een prima keuze wat betreft de ankers daar bedoeld hij veerankers mee.
Die komen aan de kanten waar hij tegen de bestaande muur aansluit dat anker zorgt ervoor dat de muur wat speling heeft als er wat werking in de muur zit.
Je plaatst ze zo om de drie a vier lagen begin er al mee met de eerste laag en mocht je een kozijn in de muur plaatsen dan kun je gewoon kozijn ankers gebruiken de haakse kant sla je met een hamer in de duroxmuur.
De veerankers en de kozijn ankers zijn te koop in de bouwmarkt.De naad die het veeranker geeft,die vul je met pur schuim en kit je later af met sanitair kit.marcel van der laan2009-10-21 18:20:14
Die komen aan de kanten waar hij tegen de bestaande muur aansluit dat anker zorgt ervoor dat de muur wat speling heeft als er wat werking in de muur zit.
Je plaatst ze zo om de drie a vier lagen begin er al mee met de eerste laag en mocht je een kozijn in de muur plaatsen dan kun je gewoon kozijn ankers gebruiken de haakse kant sla je met een hamer in de duroxmuur.
De veerankers en de kozijn ankers zijn te koop in de bouwmarkt.De naad die het veeranker geeft,die vul je met pur schuim en kit je later af met sanitair kit.marcel van der laan2009-10-21 18:20:14
Tijd voor maken pagina: 0.176 seconden