FANtv-nl-logo-mobile

Dak isoleren

• optimizariseo
  • optimizariseo's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
26 mei 2010 00:18 #1 door optimizariseo
Dak isoleren werd gestart door optimizariseo
Hai iedereen!

Ik zit met een probleem en ik kom er niet uit. Het schuine dak van mijn zolder wil ik graag op een makkelijke en goede manier isoleren maar er is een probleem... wat voor isolatie materiaal kies ik?
Ik heb een beetje op verschillende websites gekeken maar er zijn echt super veel verschillende soorten isolatie materialen. Ik ben daardoor de weg een beetje kwijt geraakt in het wereldje [img]smileys/smiley5.gif[/img]
Heb van vrienden gehoord dat Fastfixx wel goed schijnt te zijn aangezien je geen regelwerk nodig hebt en het gelijk is afgewerkt. Heeft hier iemand ervaring mee of misschien met een ander materiaal?
Wil het namelijk graag zelf doen met de hulp van wat handige vrienden maar wil wel een beetje goed materiaal gebruiken daarvoor. Ben benieuwd naar jullie reacties zodat het in ieder geval voor de winter klaar kan zijn [img]smileys/smiley36.gif[/img]!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• JoWilly
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 mei 2010 17:36 #2 door JoWilly
Beantwoord door JoWilly in topic Dak isoleren
Hoi,

Fastfixx ziet er niet verkeerd uit.
Maar zelf heb ik wel wat kanttekeningen.
- Kun je het geheel echt vlak maken? Kun je stucen?
- Wat als je balken van je dak schots en scheef lopen? Is dat makkelijk te corrigeren?
- Hoe 'erg' werkt door temperatuurverschillen fastfixx?

Misschien zijn deze vragen ook bij jou van toepassing.[img]smileys/smiley5.gif[/img]

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.185 seconden