FANtv-nl-logo-mobile

Verschil reparatiemiddel - stuc?

• chretien
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
05 juni 2010 10:24 #1 door chretien
Verschil reparatiemiddel - stuc? werd gestart door chretien
Hallo,

Momenteel wordt de buitengevel van mijn huis geschilderd door een schildersbedrijf. Van een zijmuurtje is het stucwerk in slechte staat. Volgens de schilder zijn er twee opties: 1) repareren m.b.v. schildersreparatiemiddelen en 2) stuken door een stucadoor. Optie 1 is gratis, maar dan krijg ik ook geen garantie, en optie 2 zou ongeveer 300 euro extra gaan kosten.

Volgens de schilder is optie 2) beter/duurzamer. Iemand die ik hier over sprak, vroeg zich af of dit wel echt zo is. Weet iemand of optie 2 echt aan te raden is?

Groet, Jan Willem

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05 juni 2010 11:01 #2 door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic Verschil reparatiemiddel - stuc?
Als het in echt slechte staat is zou ik het opnieuw laten stuccen. Repartatiemiddelen zijn ook maar lapmiddelen en je wilt toch weer een strak geheel?

• chretien
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
05 juni 2010 11:36 #3 door chretien
Beantwoord door chretien in topic Verschil reparatiemiddel - stuc?
Dat wil ik inderdaad en als stucwerk beter is, dan heb ik de meerprijs er ook voor over. Mijn vraag was of het echt beter is, want iemand die ik hierover heb geraadpleegd vroeg zich af of er wel verschil is tussen reparatiemiddel en stucwerk.

Lees meer
06 juni 2010 14:06 #4 door M.Wetters
Beantwoord door M.Wetters in topic Verschil reparatiemiddel - stuc?
Het is vanaf hier niet te beoordelen voor reparatiemiddel dat is, hoe de muur er aan toe is en wat het eindresultaat zal zijn. Vanzelfsprekend mag je van een nieuwe stuclaag verwachten dat dat een mooi resultaat gaat geven.

An error has occurred. Hit any user to continue.

Tijd voor maken pagina: 0.187 seconden