- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- KLUS
- Materialen
- Gaten in plafond afdichten
Gaten in plafond afdichten
- Bert111
- Onderwerp Auteur
- Elite-lid
Minder
Lees meer
30 juli 2011 16:49 #1
door Bert111
Gaten in plafond afdichten werd gestart door Bert111
Hoi,
In mijn flat lopen er diverse leidingen door het plafond, vermoedelijk van de cv. Er zitten van die (sier)ringen omheen, waarvan ik de meeste heb moeten weghalen omdat ze of simpelweg lelijk waren, of omdat de gordijnrail er langs moest, óf omdat ze hardnekkig afzakten.
Als je op een trapje klimt en je kijkt erin, dan zie je een soort bruine schuimvlokken, heel vies. Ik heb er wat uitgepulkt om gelijkmatige ruimte te creëren voor het vulmiddel.
Ik wil deze gaten afdichten zonder roset; ik ben begonnen met muurvuller uit een tube maar het is geen doen. Je komt er met een plamuurmes niet omheen dus gebruik ik mijn vingers of een bijtel om het erin te proppen maar het houdt niet zo best. Ik heb al moeten stoppen omdat het anders weer naar beneden kwam.
Nu las ik ook weer ergens dat leidingen gaan uitzetten dus mijn werk wordt dan weer gemold! [img]smileys/smiley19.gif[/img]
Welk middel is het beste, en het handigste voor deze klus?
Cory2011-07-30 18:56:05
In mijn flat lopen er diverse leidingen door het plafond, vermoedelijk van de cv. Er zitten van die (sier)ringen omheen, waarvan ik de meeste heb moeten weghalen omdat ze of simpelweg lelijk waren, of omdat de gordijnrail er langs moest, óf omdat ze hardnekkig afzakten.
Als je op een trapje klimt en je kijkt erin, dan zie je een soort bruine schuimvlokken, heel vies. Ik heb er wat uitgepulkt om gelijkmatige ruimte te creëren voor het vulmiddel.
Ik wil deze gaten afdichten zonder roset; ik ben begonnen met muurvuller uit een tube maar het is geen doen. Je komt er met een plamuurmes niet omheen dus gebruik ik mijn vingers of een bijtel om het erin te proppen maar het houdt niet zo best. Ik heb al moeten stoppen omdat het anders weer naar beneden kwam.
Nu las ik ook weer ergens dat leidingen gaan uitzetten dus mijn werk wordt dan weer gemold! [img]smileys/smiley19.gif[/img]
Welk middel is het beste, en het handigste voor deze klus?
Cory2011-07-30 18:56:05
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Jungle
- Platinum-lid
30 juli 2011 18:55 #2
door Jungle
I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.
Beantwoord door Jungle in topic Gaten in plafond afdichten
Of pur of acrylaatkit.
I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.
- Bert111
- Onderwerp Auteur
- Elite-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 juli 2011 19:24 #3
door Bert111
Beantwoord door Bert111 in topic Gaten in plafond afdichten
Hi Cobra,
dan wordt het acrylaatkit, bedankt.
Cory2011-07-30 21:25:15
dan wordt het acrylaatkit, bedankt.
Cory2011-07-30 21:25:15
Tijd voor maken pagina: 0.200 seconden