- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- KLUS
- Materialen
- Welk type Bovenfrees moet ik gebruiken?
Welk type Bovenfrees moet ik gebruiken?
- goliath
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
04 juni 2011 10:15 #21
door goliath
ToJo
Beantwoord door goliath in topic Welk type Bovenfrees moet ik gebruiken?
Ik ben nieuw hier. Ik ben een gevorderde klusser, als ik dat van mijzelf mag zeggen. Echter door een slechte rug in de AOW gekomen. Daar ik nu weer een beetje opgeknapt kan ik gelukkig weer mijn grote hobby, houtbewerken, uitvoeren.Daarom wil ik hartelijk bedanken voor de bouwtekeningen van een freestafel. Die ga ik zeker namaken. Daar het financieel een stuk minder is geworden ben ik er heel blij mee. Dus mijn hartelijke dank. Een vriendelijke groet uit Roosendaal.
ToJo
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- goliath
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 juni 2011 12:22 #22
door goliath
ToJo
Beantwoord door goliath in topic Welk type Bovenfrees moet ik gebruiken?
Hallo. Ikzelf heb twee bovenfrezen, een Bosch 1100AE en een Ferm. De bosch kost drie keer zoveel als de Ferm met één jaar garantie. Daar staat drie jaar garantie van de Ferm tegenover. Mijn hobby is meubels maken, zoals kasten, tuinbanken en tuintafels. En dat alles frees ik met de Ferm bovenfrees. Een heel goed apparaat voor zijn geld, €57,00. Als ik klein werk moet frezen, zoals sleufgaten of klein materiaal gebruikt ik het freeshulpstuk van Dremel. Een goed setje freesjes en je kunt klein werk perfect frezen. Voor modelbouw een ideaal stukje gereedschap. Mijn Bosch bovenfrees heb ik onder een zelfgemaakte freestafel hangen op stationair te gebruiken. Ik hoop dat ik je geholpen heb met mijn antwoord op je vraag. Wil je meer weten dan hoor ik het wel. Een vriendelijke groet ToJo.
ToJo
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tijd voor maken pagina: 0.162 seconden