FANtv-nl-logo-mobile

Vreemde mengkraan vervangen voor thermosstaatkraan

• Ronstamp
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
09 juni 2011 20:16 #1 door Ronstamp
Beste Mensen,

Ik heb een stacaravan met daarin een klein bad en op/in dat bad (kunststof) zit een mengkraan gemonteerd. Nu wil ik deze vervangen door een douchethermosstaatkraan echter als ik zo kijk dan is de aansluiting van deze kraan heel anders dan we in NL gewend zijn.

Nu was het al een crime om een kraan te vinden die zou gaan passen qua breedte, maar daar heb ik deze voor gevonden: www.primasanitair.nl/Badkamer-Douchekran...,-Chroom-172658.html

Nu vraag ik mij alleen af hoe ik deze moet gaan aansluiten want deze kraan heeft natuurlijk van die schroefmoeren aan de kraan vastzitten die je normaal gesproken op de s-koppeling, die weer in de muurplaat zit, vastdraait. En wat ik mij ook afvraag, een douchethermosstaat kraan, mag die wel gekanteld gemonteerd worden, of werkt dan het thermosstaat mechanisme niet meer?

Mocht je dit allemaal niet echt makkelijk begrijpen, ik heb ter verduidelijking foto's toegevoegd. Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen met tips.

va-voem2011-06-09 22:19:13

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Ronstamp
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
09 juni 2011 20:22 #2 door Ronstamp
Beantwoord door Ronstamp in topic Vreemde mengkraan vervangen voor thermosstaatkraan
ik zie dat de foto's vervormen in het topic. Als je de schuifbalk onderaan het laatste plaatje gebruikt, kan je het plaatje verschuiven, wat ook kan ik even de foto met je rechter muisknop opslaan en dan openen vanaf de plaats waar hij is opgeslagen, dat is een stuk makkelijker en overzichtelijker.

• Ronstamp
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
10 juni 2011 13:06 #3 door Ronstamp
Beantwoord door Ronstamp in topic Vreemde mengkraan vervangen voor thermosstaatkraan
Beste bogee27,

Welke kraan bedoel je, want de link van jou wijst naar heel erg veel kranen. Daarnaast staan er alleen maar kranen tussen die wel heel erg duur zijn.

Lees meer
10 juni 2011 15:21 #4 door Jungle
Beantwoord door Jungle in topic Vreemde mengkraan vervangen voor thermosstaatkraan
@bogee27
Dit is niet echt helpen. Dit lijkt weer meer op reclame maken voor een absurde site met prijzen die nergens op slaan. Dit is een klusforum, voor het geval je het vergeten was.

I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.

Lees meer
10 juni 2011 16:01 #5 door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic Vreemde mengkraan vervangen voor thermosstaatkraan
bogee heeft veel vrienden en kennissen die dingen kopen bij die site. Reactie dus verwijderd net als de vorige die jullie nooit gezien hebben. Nog even en bogee is exit.

Lees meer
06 okt 2011 19:00 #6 door Rabertzem
Beantwoord door Rabertzem in topic Vreemde mengkraan vervangen voor thermosstaatkraan

je kan bij elke willekeurige bouwhandel voor de doe het zelver ik heb moeite met 1 van de namen te noemen hele mooie chrome hoeken kopen
deze monteer je vervolgens op je rand en daaraan monteer je de thermostaatkraan weer
ik zal eens kijken of ik een fototje kan opsnorren ik moet er egens nog 1 hebben van een badkamer die wij gesloopt hebben

Ron3212011-10-07 06:49:07

' reclame niet toegestaan

Tijd voor maken pagina: 0.174 seconden

© FANtv.nl