FANtv-nl-logo-mobile

voeg word telkens bruinrood

• urbain
  • urbain's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Expert lid
  • Expert lid
Lees meer
19 okt 2007 19:06 #1 door urbain
voeg word telkens bruinrood werd gestart door urbain
in mijn douchecabine worden de witte voegen telkens bruinrood zelfde kleur als de achterkant van de tegels komt door vocht neem ik aan er lopen geen leidingen achter die tegels mijn kraan komt achter uit de muur waar een opslag ruimte is en daar is het kurkdroog is er wat aan te doen of moet ik alle voegen radicaal verwijderen en opnieuw voegen ben al steeds aan het schoon maken en dan is het weg maar komt telkens terug

barie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19 okt 2007 19:43 #2 door Jungle
Beantwoord door Jungle in topic voeg word telkens bruinrood
lijkt mij dat je voegen dan niet goed waterdicht zijn. dus idd voegen verwijderen en weer opnieuw voegen

I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.

• urbain
  • urbain's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Expert lid
  • Expert lid
Lees meer
19 okt 2007 19:49 #3 door urbain
Beantwoord door urbain in topic voeg word telkens bruinrood
oke thx
heb ik weer een winterklusje erbij

Lees meer
23 okt 2007 20:19 #4 door gerrithu
Beantwoord door gerrithu in topic voeg word telkens bruinrood
Hallo Bari,

Vanuit mijn werk als opzichter kom ik dit probleem regelmatig tegen. Vaak wordt dit veroorzaakt door dat zeep resten en huidsmeer in de voeg trek en is redelijk gemakkelijk te verwijderen. HG voegenfris erop spuiten even in laten werken en met heet water er af borstelen.
Met puur cloor erop wil het ook wel. Tja op zich is er weining aan te doen........niet meer douchen? Gewoon bij houden en je houd er een schone wand aan over. Wat ook nog het geval kan zijn is dat de voeg vol zit met schimmelaanslag, als je de voeg eerst gereinigd hebt, kan je met schimmelspray de schimmel verwijderen en achteraf preventief gewoon ouderwets met heet water en flinke klont soda de wanden afnemen. Veel sterkte en ben benieuwd hoe het resultaat is geworden.

Lees meer
23 okt 2007 20:23 #5 door gerrithu
Beantwoord door gerrithu in topic voeg word telkens bruinrood
Bari,

Owja.......als er echt vocht doorslaat net als mn voorganger nieuwe voegen of opnieuw betegelen. Wel goed voorgronden en goede tegelijm gebruiken.
Als je over de oude tegel heen gaat tegelen kan je even er tegen aan kloppen/tikken als je dan "holle" tegels hoort en dit zijn er veeeeeeel dan.....zitten ze los en kan zo lekkage veroorzaken en moet de hele boel eraf en opnieuw betegelen.

• GER.S
  • Bezoeker
  • Bezoeker
27 okt 2007 15:23 #6 door GER.S
Beantwoord door GER.S in topic voeg word telkens bruinrood
de "uitslag wordt inderdaad veroorzaakt door huidsvet en zeepmiddelen......wat scheelt is al na het douchen de muur met schoon heet water af te spoelen > let wel waar je woont ivm hard water/ kalkuitslag.......

andere schoonmaak oplossing: pure andy er op spuiten; in laten trekken en schoon borstelen met de harde borstel en wat ellebogensmeer.......

opnieuw tegelen is dus niet nodig........

Tijd voor maken pagina: 0.267 seconden