FANtv-nl-logo-mobile

Badkamer transformeren

• ABough
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
20 jan 2008 19:37 #1 door ABough
Badkamer transformeren werd gestart door ABough
Nou, we hebben thuis dus een ongebruikte badkamer (vorige bewoner heeft 1 persoons slaapkamer veranderd in een grote badkamer) en geen degelijke kledingkast (geen plaats voor op mijn kamer)

Nou had mijn vader besloten om deze oude douche om te toveren in een kledingkast, maar het komt er maar steeds niet van.

Nu heb ik besloten om het initiatief in mijn eigen handen te nemen. Ik heb echter geen flauw idee wat ik moet doen.

De muur is betegeld met standaard badtegels, deze moetten eigenlijk wit worden.

Ook zit er nog een putje in, en daar komt nogal wat lucht uit, wat kan ik hier het best mee doen?

Ook zit ik natuurlijk met het probleem dat er buizen door de kamer lopen, nu weet ik dat er zo'n apparaatjes voor zijn om deze buizen te detecteren. Heb ik dit bij de gamma gekocht (MET ADVIES VAN MEDEWERKER) blijkt het maar 2,5 CM diep te scannen (hardstikke nutteloos dus)

Welk advies dan ook is zeer welkom, heb de tijd van de wereld dus kan allemaal rustig aan. En hopelijk steek ik zo ook weer wat op, op het gebied van klussen

Alvast bedankt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jan 2008 12:49 #2 door Jungle
Beantwoord door Jungle in topic Badkamer transformeren
Om te beginnen het detectieapparaat terug brengen. Zijn waardeloze dingen.

Als je de tegels alleen maar wilt witten, even een primer erop en schilderen maar.

Het putje: lap erin proppen, en afdichten met kit.

Wat voor buizen lopen er door de muur?
Als het warm water en/of verwarming is, kan je het voelen, want de muur wordt daar waar de leiding loopt warm. En verder gewoon heel voorzichtig boren.

I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.170 seconden