FANtv-nl-logo-mobile

creatief idee

• mistervalk
  • mistervalk's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Expert lid
  • Expert lid
Lees meer
08 feb 2008 17:10 #1 door mistervalk
creatief idee werd gestart door mistervalk
Ik heb een vierkanten wasbak met er boven een ronde spiegel,nou wil ik iets maken tussen de wasbak en spiegel voor het spat water en vuil op de muur tegen te gaan.
Nou passen vierkanten tegels er niet echt bij,omdat de overgang naar de ronde spiegel er raar uit gaat zien.
Wie heeft nog een leuk creatief idee,

Vast bedankt

tc

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08 feb 2008 17:26 #2 door Jungle
Beantwoord door Jungle in topic creatief idee
een driehoek, van spiegel of een hele grote tegel versnijden. En dan de punt van de driehoek tegen de ronde spiegel.

I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.

Lees meer
09 feb 2008 06:25 #3 door Ralan
Beantwoord door Ralan in topic creatief idee
de tegels verzagen zodat ze met de ronding van de spiegel lopen

Lees meer
09 feb 2008 20:16 #4 door iloontje
Beantwoord door iloontje in topic creatief idee
Mozaiek van steentjes

Lees meer
13 feb 2008 06:25 #5 door Zojoste
Beantwoord door Zojoste in topic creatief idee
Waarom geen rechthoekige spiegel aanschaffen? Dit hoeft niet zoveel geld te kosten en ziet er een stuk strakker uit. Je kunt dan desgewenst tegels boven de wasbak plaatsen.
Je kunt ook een beschermlaag aanbrengen. Je ziet dat ook wel eens boven de aanrechten. I.p.v. tegels wordt de muur gewoon geschilderd en hierover komt dan een beschermlaag zodat je de muur gewoon kunt afnemen met een doekje.
Je kunt bijvoorbeeld van plafond tot grond een baan schilderen in een afwijkende kleur (zo'n 20 cm vanaf de zijkanten van de wasbak), en hierna zo'n coating erover. Ik durf niet te zeggen wat voor spul het is, het is doorzichtig. Bij de bouwmarkt zullen ze dat wel weten.
De kleur die je de muur hebt gegeven kun je dan herhalen in bijvoorbeeld accessoires en handdoeken...

Tijd voor maken pagina: 0.347 seconden