FANtv-nl-logo-mobile

HELP HOE DICHT IK DIT GAT IN DE BADKAMER MUUR???

• Student-nyn
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
05 mrt 2008 14:05 #1 door Student-nyn
HELP HOE DICHT IK DIT GAT IN DE BADKAMER MUUR??? werd gestart door Student-nyn
Beste mensen,

Een aantal dagen geleden is bij ons in de badkamer iemand gevallen en nu zit er een gat in de muur. Het is een muur met van die (groene?) gipsplaten waaroverheen dan een soort wit spul zit en daarop zijn matten met kleine mozaiektegeltjes bevestigd. Het is eigenlijk meer een deuk dan een echt gat, er zijn een paar tegeltjes uitgevallen, maar de gipsplaat erachter is wel gescheurd... De plek is onder een verwarming en wordt niet direct nat. We hebben verder nooit echt problemen met vocht ofzo, maar ik wil niet straks met schimmel zitten omdat ik dit slecht heb gerepareerd. Wij hebben 'geen man meer in huis' en ik weet echt heel weinig van dit soort dingen. HELP!

Ik weet niet hoe ik er een foto bij kan plaatsen, maar die kan ik evt. wel opsturen via mail.

Bedankt,
Doenja

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05 mrt 2008 16:12 #2 door broem
Beantwoord door broem in topic HELP HOE DICHT IK DIT GAT IN DE BADKAMER MUUR???
Foto plaatsen:
Eerst druk je op deze knop , daarna op deze knop en dan kan je een foto invoegen.

Het opvolgen van het advies mijnerzijds is geheel voor uwer risico.

• Student-nyn
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
05 mrt 2008 16:50 #3 door Student-nyn
Beantwoord door Student-nyn in topic HELP HOE DICHT IK DIT GAT IN DE BADKAMER MUUR???

• Student-nyn
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
05 mrt 2008 16:53 #4 door Student-nyn
Beantwoord door Student-nyn in topic HELP HOE DICHT IK DIT GAT IN DE BADKAMER MUUR???

Lees meer
05 mrt 2008 18:18 #5 door broem
Beantwoord door broem in topic HELP HOE DICHT IK DIT GAT IN DE BADKAMER MUUR???
Alle los zittende of ingedeukte tegeltjes verwijderen.
Vervolgens de deuk opvullen met gips.
Dat laten drogen.
De tegeltjes er weer op lijmen en ook weer laten drogen en vervolgens opnieuw voegen.

Het opvolgen van het advies mijnerzijds is geheel voor uwer risico.

Lees meer
05 mrt 2008 18:21 #6 door Jungle
Beantwoord door Jungle in topic HELP HOE DICHT IK DIT GAT IN DE BADKAMER MUUR???
Tegeltjes eruit halen bij het gat. Het gat afsmeren met vulmiddel, tot de voorzijde van de gipsplaat, na droging de tegeltjes er weer inplakken, en als de lijm droog is, afvoegen, en klaar.

I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.

Lees meer
05 mrt 2008 18:21 #7 door Jungle
Beantwoord door Jungle in topic HELP HOE DICHT IK DIT GAT IN DE BADKAMER MUUR???
Okee Ron321, jij was sneller

• Student-nyn
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
05 mrt 2008 18:30 #8 door Student-nyn
Bedankt voor de reacties mensen, en cobra, het is altijd fijn om meerdere gelijkstrekkende reacties te zien, dan heb je er helemaal vertrouwen in dat het een goede oplossing is. Dus is niet voor niets Bedankt, ik ben hier heel erg blij mee en ga aan de slag!

Doenja
(een blonde studente, dus stel je voor... )

Lees meer
05 mrt 2008 18:36 #9 door Jungle
Niet met vooroordelen beginnen, anders voel ik mij genoodzaakt, om te vragen: een blonde studente en "geen man meer in huis??????"

Succes, het lijkt moeilijker dan het is. En voor de volgende problemen die je tegenkomt, weet je nu waar je terecht kan.

• Student-nyn
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
05 mrt 2008 18:41 #10 door Student-nyn
Nou ja... ik woon thuis en dat was mijn vader, die dus nu in een verzorgingstehuis zit. Tja, dan merk je pas echt hoeveel kleine dingetjes die allemaal regelde waar je nou mooi mee zit.. Maar 't komt goed, blond of niet

Tijd voor maken pagina: 0.323 seconden