- Ontvangen bedankjes 0
glazen inloopdouche
- ger010
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
15 mrt 2008 12:09 #1
door ger010
amb
glazen inloopdouche werd gestart door ger010
Goedemiddag,
Ik ben op zoek naar een glazen inloopdouche, d.w.z. 1 vaste wand 8 mm veiligheidsglas incl. bevestigingsmateriaal, De prijzen hiervan variëren van 299,- tot 1.700,-. Zijn er mensen die ervaring hebben met Hornbad in Leiden. B.v.d. voor reactie.
Ik ben op zoek naar een glazen inloopdouche, d.w.z. 1 vaste wand 8 mm veiligheidsglas incl. bevestigingsmateriaal, De prijzen hiervan variëren van 299,- tot 1.700,-. Zijn er mensen die ervaring hebben met Hornbad in Leiden. B.v.d. voor reactie.
amb
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- crz_06
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
18 mrt 2008 09:19 #2
door crz_06
Beantwoord door crz_06 in topic glazen inloopdouche
Ha Boris,
- ger010
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
18 mrt 2008 09:33 #3
door ger010
amb
Beantwoord door ger010 in topic glazen inloopdouche
Dank voor je mail. Ik heb deze gezien op internet alleen, € 299,- echter omdat er zo'n prijsverschil is met andere aanbieders dacht ik moet er verschil zijn. Ik ga nogmaals naar de site. Wel heb ik inmiddels bij
www.badkamermarkt
inloopdouchewand Trend 10 mm veiligheidsglas nr. 5555402 gezien voor prijs € 538,75 met afbeelding, dezelfde wordt aangeboden door badkamerconcurrent voor 490,35, echter daar is geen afbeelding te zien, echter ook TREND.
amb
- crz_06
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
18 mrt 2008 11:24 #4
door crz_06
Ik heb deze ook gezien, maar vind ik persoonlijk de bevestiging op de muur erg lelijk. Een kennis heeft dezelfde wand, maar dan met melkglas. De verbinding tussen muur en de schanieren zijn erg breed, waardoor er een dikke laag kit tussen moest. (heb de ervaring dat kit snel vies wordt en verkleurt) De wand die ik nu heb zit in een profiel waarbij geen kit nodig is. Weet niet of je bij hun in de buurt woont, echter zal ik dan aanraden even te gaan kijken, denk dat je hem dan ook erg mooi vindt. Bij mij is die gratis bezorgd, dit moet je ook rekenen met het prijs verschil, weet alleen niet of dit bij jouw ook het geval is. Misschien even goed babbelen.
- ger010
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
19 mrt 2008 06:45 #5
door ger010
amb
Goedemorgen Tom,
Daar ben ik nog even, heb je misschien toevallig een foto van je inloopdouche van Hornbad, ik woon nl. niet direct in de omgeving van Leiden. B.v.d.
groeten
Daar ben ik nog even, heb je misschien toevallig een foto van je inloopdouche van Hornbad, ik woon nl. niet direct in de omgeving van Leiden. B.v.d.
groeten
amb
- crz_06
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
19 mrt 2008 08:47 #6
door crz_06
Hé,
- crz_06
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
19 mrt 2008 08:49 #7
door crz_06
Raar de foto zit er niet bij.
Dan doe ik hem maar als foto van mij.
hehe
Groetjes
Dan doe ik hem maar als foto van mij.
hehe
Groetjes
- Anne-Marie
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 4
19 mrt 2008 14:48 #8
door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic glazen inloopdouche
nog geen foto. Je kan hem bijsluiten als hij niet te groot is.
- crz_06
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
20 mrt 2008 08:23 #9
door crz_06
- ger010
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 mrt 2008 04:23 #10
door ger010
amb
Sorry, maar als ik de site van Hornbad bekijk voel ik me een beetje, heel veel genomen. Men laat afbeeldingen zien van 2 CONCURRENTEN. Dit klopt toch niet, als ik de concurrent was zou ik eisen dat deze 2 foto's p.o. verwijderd werden. Duidelijke foto's van de wand die zij zelf leveren zijn er niet met details van de bevestiging enz. Men verwijst dan ook naar de 'VOORBEELDFOTO's" op de site. Ik vraag me af werk jij misschien bij Hornbad of heb je een andere relatie met Hornbad.
Je negatieve uitlatingen over de andere fabrikaten roept bij mij toch wel wat vraagtekens op. Dit was voor mij het einde van de discussie, GEEN inloopdouche van Hornbad.
Je negatieve uitlatingen over de andere fabrikaten roept bij mij toch wel wat vraagtekens op. Dit was voor mij het einde van de discussie, GEEN inloopdouche van Hornbad.
amb
Tijd voor maken pagina: 0.244 seconden