FANtv-nl-logo-mobile

Afvoer Douchput van Viega (Praxis)

• rikkert
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
24 mei 2008 01:34 #1 door rikkert
Afvoer Douchput van Viega (Praxis) werd gestart door rikkert
HELP!

(Graag) wilde ik mijn probleem voorleggen... Na het plaatsen van mijn douchebak heb ik mijn afvoer getest... 1 emmer water... nu liep deze niet direct door maar moest ik d.m.v. een "plopper" (ontstopper) hem helpen met afstromen... Ik dacht: "er zit vast iets vuil in". Afvoer liep weer goed af...
Na het plaatsen van mijn douchewand, dichtkitten van de bak etc, wilde ik de bak schoonmaken. Water liep weer niet af!!! Weer de truuk met de ontstopper uitgeprobeerd en hij liep weer als een tierelier... wanneer de bak leeg is herhaalt zich weer het probleem wanneer ik er weer water ingooi...

Kan dit komen door een overdruk in mijn afvoerbuis? Buis komt recht uit de grond gaat dan met een knietje riching mijn afvoerput (Viega) tussen deze knie en de put zit een flexibel slang die bijna horizontaal loopt...

Kan iemand mij helpen? Moet ik mijn douchecabine, bad tegels weer slopen??? Hoop dat er iemand iets weet!!! Bedankt alvast!!!

Vriendelijke Groet,

Nils D. INDekker2008-05-24 03:46:43

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03 feb 2011 21:17 #2 door VarneAgergerb
Beantwoord door VarneAgergerb in topic Afvoer Douchput van Viega (Praxis)
Hoi.

Zou het misschien kunnen dat het een lucht bel is die er voor zorgt dat het water niet weg kan?(ivm ontploppen met ontstoper)
Probeer eens een dunne slang (lange)voorzichtig in je afvoer te steken tot deze niet meer verder kan en dan voorzichtig weer eens een emmer water?
Volgens mij is dat het.

Wicked Builder

Lees meer
04 feb 2011 09:53 #3 door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic Afvoer Douchput van Viega (Praxis)
ik hoop dat de ts het in 2008 inmiddels verholpen heeft, anders heeft ie het lang volgehouden Maar misschien dat iemand anders hier wat aan heeft.

Tijd voor maken pagina: 0.180 seconden