FANtv-nl-logo-mobile

Badkamer muren a la betonlook

• Marnix
  • Bezoeker
  • Bezoeker
08 nov 2004 10:50 #11 door Marnix
Beantwoord door Marnix in topic Badkamer muren a la betonlook
Je zou eventueel kunnen stucken met cement,

Geeft niet helemaal het betonlook effect maar komt in de buurt. Laat eens weten waar het verder voor is, moet het alleen voor het oog zijn of ook waterdicht etc.?

Er zijn ook bedrijven die vloeren in een betonlook maken, even wat goegellen met betonlook en vloeren. Misschien dat je daar kunt vinden welk materiaal ze gebruiken en of het ook op je muren kan.

Wat betreft de kosten voor het leem denk ik dat het laten stucken vooral in de papieren zal lopen. Het zou kunnen dat MWDecor, iemand die hier ook veel vragen beantwoord, wel een soort verf(techniek) kent waardoor je het gewenste resultaat zou kunnen bereiken.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• brendababe
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
08 nov 2004 10:58 #12 door brendababe
Beantwoord door brendababe in topic Badkamer muren a la betonlook
hai het moet absoluut waterdicht zijn de hele badkamer wil ik op die manier hebben dus alle muren maar nog ff een vraagje aan jou ik heb het namelijk net gemist maar in het programma klussen van gister zag ik dat grijze betonlook achtige in het klushuis maar natuurlijk weer gemist hoe ze het gedaan hebben precies zag wel ff op de site met zwarte en grijze verf en dan als het verf nog nat is met een blokkwast eroverheen zodat je die strepen krijgt die inelkaar overvloeien maar ja dan de epoxy coating (denk ik?) eroverheen scheelt denk ik aanzienlijk in geld..... denk ik maar bedaNKT VOOR HET SNELLE REAGEREN *)

• Marnix
  • Bezoeker
  • Bezoeker
08 nov 2004 11:07 #13 door Marnix
Beantwoord door Marnix in topic Badkamer muren a la betonlook
Geloof dat je dit bedoelt wat betreft de gemiste aflevering *)

Over het eventueel waterdicht maken met een coating of epoxy zou je dit recente topic eens door kunnen nemen.

wat betreft de snelheid, soms zit er net even iemand dezelfde zaken te lezen als een ander en soms kan het wel een paar dagen duren *)

Welke ondergrond heb je nu trouwens? Misschien kun je op een creatieve manier e.a. combineren.

Succes alvast en lees ze ;)

• brendababe
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
08 nov 2004 11:26 #14 door brendababe
Beantwoord door brendababe in topic Badkamer muren a la betonlook
he alweer bedankt ja die aflevering bedoelde ik begrijp alleen niet (heb een paar blonde strepen in mijn haar en heet geen Nico(liene) ;) *) oke maar moet je eerst zwarte verf aanbrengen en dan de grijze er overheen? en dan vervolgens over de zwarte en grijze verf met de blokkwast? ik begrijp uit je link dat je dus als beste buitenmuur acrylverf kan gebruiken en daar over heen een coating? ivm waterafstoten? Ons nieuwbouwhuis wordt volg maand opgeleverd en ik wil het graag in de badkamer doen die betonlook muren dus geen tegels meer aan de wanden. Toch weer bedankt voor het snelle reageren en alle info!!!! :W

Lees meer
07 apr 2009 19:15 #15 door Helene
Beantwoord door Helene in topic Badkamer muren a la betonlook
Hallo
Je hebt een stukje geschreven dat je betonlook muren wilde in de badkamer?Is het gelukt?Ik wil dat nl ook. Hoe heb je het gedaan?Graag hoor ik wat van je. Vr Gr Gea

gea

Lees meer
07 apr 2009 20:27 #16 door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic Badkamer muren a la betonlook
Het topic is ongeveer 4,5 jaar oud en de starter is er 4 jaar niet meer geweest. Iets zegt me dat er geen antwoordt zal komen. Misschien dat iemand anders kan helpen?

Lees meer
08 apr 2009 06:20 #17 door Jungle
Beantwoord door Jungle in topic Badkamer muren a la betonlook
Kijk hier maar eens.

I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.

Lees meer
04 juni 2009 13:51 #18 door jan44
Beantwoord door jan44 in topic Badkamer muren a la betonlook
Hallo!

Histor (of Flexa, weet t niet meer zeker) heeft verf die een soort 'vegen' laten zien op de muur, het het Shades geloof ik en is er in verschillende kleuren. Verder is (leem) stuc een mooi alternatief. Ook kun je met verschillende producten (waarvan ik de naam vergeten ben) een dikke laag opbrengen en die uitsmeren om een soort reliëf te krijgen als je dat wilt. Gewoon met een latje hier en daar vegen maken. Ik ben benieuwd hoe je t gaat aanpakken, maar er zijn dus verschillende mogelijkheden.

groet, Alieke

Je kunt niet falen, tenzij je opgeeft...

Lees meer
28 nov 2009 13:51 #19 door 7Marc1952
Beantwoord door 7Marc1952 in topic Badkamer muren a la betonlook
Ik ben net klaar met het aanbrengen van een waterdichte cementmortel
in m'n inloopdouche.
Ik wilde ook een betonlook achtige uitstraling, maar wilde niet aan de verf gaan.

De verrichte werkzaamheden staan onder het onderwerp "inloopdouche met waterdicht cement stucen".RaymondWouter2009-12-04 11:10:50

www.raymondwouter.nl
nu alleen nog m'n passie, ooit hoop ik ook m'n werk en eigen bedrijf

Lees meer
28 nov 2009 17:07 #20 door Jungle
Beantwoord door Jungle in topic Badkamer muren a la betonlook
Klinkt goed. Wacht met smart op de beloofde foto's.

I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.

Tijd voor maken pagina: 0.240 seconden