- Ontvangen bedankjes 1
Badombouw
- broem
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Bob-the-builder
- Bezoeker
11 sept 2007 14:23 #12
door Bob-the-builder
Beantwoord door Bob-the-builder in topic Badombouw
Ja, dat is een beetje de keerzijde van een topic open houden.
Aan de andere kant is het wel weer een aanvulling voor de volgende die gaat zoeken op 'badombouw'.
De link naar Xella voor de badombouw is wel een beetje dubbelop, die heb ik vorige week ook nog geplaatst in een topic.
Aan de andere kant is het wel weer een aanvulling voor de volgende die gaat zoeken op 'badombouw'.
De link naar Xella voor de badombouw is wel een beetje dubbelop, die heb ik vorige week ook nog geplaatst in een topic.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Bernardo
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
- snaky
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
12 sept 2007 09:13 #14
door snaky
Beantwoord door snaky in topic Badombouw
Off Topic: Als mensen iets zoeken en vinden en weer nuttige info hebben lijkt me het zinnig dit toe te voegen. Via de search wordt het wel weer gevonden.
On Topic: Bij de Karwei hebben ze ook kant en klare badombouws zoals die van Marmox: Utrament Do it Badset. Kijk op www.ultrament.de en dan bij Do iT (Badewannenset)
On Topic: Bij de Karwei hebben ze ook kant en klare badombouws zoals die van Marmox: Utrament Do it Badset. Kijk op www.ultrament.de en dan bij Do iT (Badewannenset)
- Bernardo
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
07 jan 2008 19:10 #15
door Bernardo
Ik ben niet goed maar ook niet gek
Beantwoord door Bernardo in topic Badombouw
Heb opnieuw eens gekeken op de laatstgenoemde site en denk toch dat ik voor ultrament ga, temeer ons bad een ronde vorm heeft. Heeft iemand hier ervaring mee ? Hoeft dit aan de achterkant bijv. niet verstevigd te worden, bijv. als je per ongeluk er tegen aan stoot kan het dan niet makkelijk naar binnen drukken of wordt het een geheel en sterk genoeg als je het behandelt met de speciaal daarvoor beschikbare stuc ?
- Bernardo
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
01 mrt 2008 13:28 #16
door Bernardo
Ik wil nu graag die badombouw flexibele platen aanschaffen van Ultrament - Do It maar nergens hebben ze het. De dealer in NL gemailed of ik het rechtstreeks bij hen kan bestellen maar is er iemand onder jullie die weet waar (bouwmarkt oid) ik het gewoon kan kopen of wel kan bestellen ? Stuur mij anders een pb.
Wouter
Wouter
- broem
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
- Bernardo
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
06 mrt 2008 20:44 #18
door Bernardo
En gisteren heb ik het toch gevonden ! Bij de K'wei, ik kom er anders nooit maar was blij verrast, een compleet assortiment met ook de flexibele platen en fixeer en afsluitmiddelen. Toch bedankt Ron voor je suggestie was ook al met dat merk in de weer.
- broem
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
Tijd voor maken pagina: 0.307 seconden