FANtv-nl-logo-mobile

stucwerk badkamer

Lees meer
09 nov 2007 05:30 #21 door Frantic41
Beantwoord door Frantic41 in topic stucwerk badkamer
heeft iemand ondertussen al een positieve ervaring met het stuken van de badkamer? ben benieuwd naar jullie resultaten en tips, wil het zelf namelijk ook erg graag! eventueel foto's

ben benieuwd!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09 nov 2007 23:04 #22 door Reinold
Beantwoord door Reinold in topic stucwerk badkamer
Cement houdt ook op gips. Je moet het alleen voorbewerken. Moet je trouwens altijd voordat je gaat stucken anders verbrandt je stuckwerk. En dan ligt het er ook nog eens aan welke materialen je met elkaar wilt verbinden, want je hebt verschillende producten om je muur mee voor te bewerken.

Ik weet het het is een late reactie, maar ik kom in dit gedeelte niet veel meer.
Electrotechnicu2007-11-10 02:06:25

Het leven is al moeilijk genoeg dus laten we ergens beginnen en het alvast hier gemakkelijk houden.

Lees meer
24 nov 2007 07:56 #23 door xzar
Beantwoord door xzar in topic stucwerk badkamer
Hallo Allemaal,

Ik heb badkamers gedaan. En het kan allemaal erg mooi worden. Maar realiseer dat de kans op lekkages groot is. En bovenal dat schoonmaken van ruwe materialen heel lastig gaat. Een tegel is altijd veel gladder.

Ik adviseer geen pleisterwerk in het douche gedeelte,het is vragen om problemen.

Er zijn zoveel dingen waar het fout kan gaan als je niet weet en niet de ervaring hebt om het pleisterwerk waterdicht te krijgen.

Ik zou er een boek over kunnen schrijven. Maar goed wie wil experimenteren in zijn eigen badkamer kan ik niet tegenhouden.

Maar als het goed gedaan is, heb je wel een hele aparte badkamer

met vriendelijke groet,

Uw aannemer voor stijlvol verbouwen in Amsterdam

Lees meer
01 sept 2008 19:47 #24 door Waldo
Beantwoord door Waldo in topic stucwerk badkamer
Je badkamer stucen kan, kijk maar eens op de site www.frescolori.nl met impregnering geschikt om je badkamer te stucen of keuken. Trefwoorden zijn tadelakt - unilit - stucwerk - betonlook - glanspleister
boogaert2008-11-29 11:05:25

Tijd voor maken pagina: 0.286 seconden