- Ontvangen bedankjes 0
Online Badmeubel winkel
- Aladin
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
16 mrt 2007 07:14 #1
door Aladin
Online Badmeubel winkel werd gestart door Aladin
Hey iedereen,
mijn vriendin en ik hebben een jaren 30 woning gekocht waar het een en ander aan moet gebeuren. De badkamer is nog net niet van de eerste bewoner. Nu kwamen wij via een afnemer van dit bedrijf op www.badcel.nl terecht. Wat wij zo kunnen zijn leveren deze complete sets voor een goede prijs. Graag zouden wij vernemen of er meer mensen zijn die ervaring hebben met deze winkel aangezien er maar 1 review is geplaatst!!
Weet iemand hier misschien een leuke shop waar je een ruime keus in betegeling hebt?? Vloer en wand? Liefst grote natuurstenen tegels!!
Groeten,
Dave en Milou
mijn vriendin en ik hebben een jaren 30 woning gekocht waar het een en ander aan moet gebeuren. De badkamer is nog net niet van de eerste bewoner. Nu kwamen wij via een afnemer van dit bedrijf op www.badcel.nl terecht. Wat wij zo kunnen zijn leveren deze complete sets voor een goede prijs. Graag zouden wij vernemen of er meer mensen zijn die ervaring hebben met deze winkel aangezien er maar 1 review is geplaatst!!
Weet iemand hier misschien een leuke shop waar je een ruime keus in betegeling hebt?? Vloer en wand? Liefst grote natuurstenen tegels!!
Groeten,
Dave en Milou
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Cor-Klus
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
16 mrt 2007 20:28 #2
door Cor-Klus
Was getekend
Beantwoord door Cor-Klus in topic Online Badmeubel winkel
Het helpt als je aangeeft in welke regio je komt te wonen. Iedereen zal wel zijn lokale adresjes hebben voor mooie tegels.
mgbgt2007-03-16 23:28:57
mgbgt2007-03-16 23:28:57
Was getekend
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tijd voor maken pagina: 0.232 seconden