- Ontvangen bedankjes 0
witte waas van antikalkmiddel op zwarte tegel
- gripgrap
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
16 mrt 2007 13:59 #1
door gripgrap
witte waas van antikalkmiddel op zwarte tegel werd gestart door gripgrap
Help!! Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe badkamer. De inloopdouche is vanaf de grond tot halverwege betegeld met mooie grote zwarte matte tegels.Tenminste ze waren mooi. Er zit namelijk een witte waas op van antikalkmiddel! Ik heb geprobeerd deze eraf te boenen maar het lukt niet. Wie weet wat ik hier aan kan doen?
Saru
Saru
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- GJC
- Bezoeker
16 mrt 2007 14:05 #2
door GJC
Beantwoord door GJC in topic witte waas van antikalkmiddel op zwarte tegel
Ik heb er geen verstand van MAAR..............
Een nieuwe badkamer met dus nieuw voegen. Ik zou daar geen antikalkmiddel op gebruiken. Die bende kon weleens uit je voegen komen. Probeer de tegels eens schoon je maken met wat verdunde schoonmaakazijn.
Vanuit mijn optiek gebruik je een antikalkmiddel om kalk te verwijderen en niet om het te voorkomen. Als je het al gebruikt niet te lang laten inwerken, daar worden je voegen echt niet vrolijk van volgens mij.GJC2007-03-16 17:06:37
Een nieuwe badkamer met dus nieuw voegen. Ik zou daar geen antikalkmiddel op gebruiken. Die bende kon weleens uit je voegen komen. Probeer de tegels eens schoon je maken met wat verdunde schoonmaakazijn.
Vanuit mijn optiek gebruik je een antikalkmiddel om kalk te verwijderen en niet om het te voorkomen. Als je het al gebruikt niet te lang laten inwerken, daar worden je voegen echt niet vrolijk van volgens mij.GJC2007-03-16 17:06:37
- gripgrap
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
16 mrt 2007 14:11 #3
door gripgrap
Beantwoord door gripgrap in topic witte waas van antikalkmiddel op zwarte tegel
Hoi GJC,
Het rare is dat het alleen aan de kant van de douche wit is. De rest van de douche heb ik ook met antikalk schoongemaakt. Het zou goed kunnen dat ik het spul er te lang heb op laten inwerken. snap je dat ik er ontzettend van baal? Dacht m'n mooi badkamer goed schoon te houden op deze manier!
Het rare is dat het alleen aan de kant van de douche wit is. De rest van de douche heb ik ook met antikalk schoongemaakt. Het zou goed kunnen dat ik het spul er te lang heb op laten inwerken. snap je dat ik er ontzettend van baal? Dacht m'n mooi badkamer goed schoon te houden op deze manier!
- GJC
- Bezoeker
16 mrt 2007 14:19 #4
door GJC
Beantwoord door GJC in topic witte waas van antikalkmiddel op zwarte tegel
Dat ligt misschien wel aan de temperatuur van de wand. Die bende is zo chemisch als de pest en temperatuur is misschien wel belangrijk. Ik heb geen idee. [img]smileys/smiley5.gif[/img]
Ik zie het simpel, als je het probleem niet hebt moet je het ook niet als probleem bestrijden. Niet alle reclamepraatjes geloven!
Ik moet er nu trouwens vantussen. Later kijk ik nog wel even of een ander een beter tip had.GJC2007-03-16 17:22:48
Ik zie het simpel, als je het probleem niet hebt moet je het ook niet als probleem bestrijden. Niet alle reclamepraatjes geloven!
Ik moet er nu trouwens vantussen. Later kijk ik nog wel even of een ander een beter tip had.GJC2007-03-16 17:22:48
Tijd voor maken pagina: 0.157 seconden