- Ontvangen bedankjes 0
witte waas van antikalkmiddel op zwarte tegel
- gripgrap
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
16 mrt 2007 13:59 #1
door gripgrap
witte waas van antikalkmiddel op zwarte tegel werd gestart door gripgrap
Help!! Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe badkamer. De inloopdouche is vanaf de grond tot halverwege betegeld met mooie grote zwarte matte tegels.Tenminste ze waren mooi. Er zit namelijk een witte waas op van antikalkmiddel! Ik heb geprobeerd deze eraf te boenen maar het lukt niet. Wie weet wat ik hier aan kan doen?
Saru
Saru
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- GJC
- Bezoeker
16 mrt 2007 14:05 #2
door GJC
Beantwoord door GJC in topic witte waas van antikalkmiddel op zwarte tegel
Ik heb er geen verstand van MAAR..............
Een nieuwe badkamer met dus nieuw voegen. Ik zou daar geen antikalkmiddel op gebruiken. Die bende kon weleens uit je voegen komen. Probeer de tegels eens schoon je maken met wat verdunde schoonmaakazijn.
Vanuit mijn optiek gebruik je een antikalkmiddel om kalk te verwijderen en niet om het te voorkomen. Als je het al gebruikt niet te lang laten inwerken, daar worden je voegen echt niet vrolijk van volgens mij.GJC2007-03-16 17:06:37
Een nieuwe badkamer met dus nieuw voegen. Ik zou daar geen antikalkmiddel op gebruiken. Die bende kon weleens uit je voegen komen. Probeer de tegels eens schoon je maken met wat verdunde schoonmaakazijn.
Vanuit mijn optiek gebruik je een antikalkmiddel om kalk te verwijderen en niet om het te voorkomen. Als je het al gebruikt niet te lang laten inwerken, daar worden je voegen echt niet vrolijk van volgens mij.GJC2007-03-16 17:06:37
- gripgrap
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
16 mrt 2007 14:11 #3
door gripgrap
Beantwoord door gripgrap in topic witte waas van antikalkmiddel op zwarte tegel
Hoi GJC,