- Ontvangen bedankjes 0
tegelen over groene stucplaten
- Freebird
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
08 mei 2007 21:34 #1
door Freebird
tegelen over groene stucplaten werd gestart door Freebird
hallo
ik had 4 jaar geleden mijn badkamer opgeknapt maar nu blijkt dat al mijn groenen platen doordrenkt zijn met water , ik dus nu zo de tegels door het gips heen , ik ben nu dus alles er aan het uitslopen voordat er hevige schimmel optreed .
nu is mijn vraag hoe kan het dat mijn groene gipsplaten doordrenkt zijn met water en hoe is dit te voorkomen (ik dacht dat de groene platen speciaal voor de badkamer waren
wie heeft goede tips of raad voor mij
met vriendelijke groet
rob (soundforce )
ik had 4 jaar geleden mijn badkamer opgeknapt maar nu blijkt dat al mijn groenen platen doordrenkt zijn met water , ik dus nu zo de tegels door het gips heen , ik ben nu dus alles er aan het uitslopen voordat er hevige schimmel optreed .
nu is mijn vraag hoe kan het dat mijn groene gipsplaten doordrenkt zijn met water en hoe is dit te voorkomen (ik dacht dat de groene platen speciaal voor de badkamer waren
wie heeft goede tips of raad voor mij
met vriendelijke groet
rob (soundforce )
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- laura19
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 mei 2007 07:58 #2
door laura19
Aut viam inveniam aut faciam
Beantwoord door laura19 in topic tegelen over groene stucplaten
Groene gipsplaten zijn minder gevoelig voor vocht dan de gewone, maar niet ongevoelig voor vocht.
Hoe heb je alles gedaan 4 jaar geleden?
Hoe heb je alles gedaan 4 jaar geleden?
- Freebird
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 mei 2007 15:12 #3
door Freebird
Beantwoord door Freebird in topic tegelen over groene stucplaten
hallo
ik heb eerst mijn muur getimmerd toen de rachels voor de gipsplaten bevestigd , toen de platen gemonteertd waren ben ik met waterdichte lijm de tegels gaan zetten zou het kunnen zijn dat de lijmtoch niet waterdicht was en het water door de voegen in de gipsplaten is getrokken
moet ik nu misschien de platen gaan impregneren met een soort van voorstrijk ofzo iets
mvg rob
ik heb eerst mijn muur getimmerd toen de rachels voor de gipsplaten bevestigd , toen de platen gemonteertd waren ben ik met waterdichte lijm de tegels gaan zetten zou het kunnen zijn dat de lijmtoch niet waterdicht was en het water door de voegen in de gipsplaten is getrokken
moet ik nu misschien de platen gaan impregneren met een soort van voorstrijk ofzo iets
mvg rob
- laura19
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 mei 2007 15:31 #4
door laura19
Beantwoord door laura19 in topic tegelen over groene stucplaten
Onderaan kimband gebruikt? en welk voegsel heb je gebruikt?
- amdusias
- Bezoeker
10 mei 2007 18:02 #5
door amdusias
Beantwoord door amdusias in topic tegelen over groene stucplaten
waarscheinlijk idd niet alles juiste producten gebruiken , en /of verwerkt.
er komt altijd wel een heel klein % door , maar dat is niet erg.
als je goede hechtprimers gebruikt , en tegels en voegsel en kimban en goeie kit .. dan komt het wel goed , dus daar ergens is er iets fout gegaan.
op de forum staat al aardig wat geschreven over welke producten goed zijn. ff via de "zoek " functie en je vind het zo.
er komt altijd wel een heel klein % door , maar dat is niet erg.
als je goede hechtprimers gebruikt , en tegels en voegsel en kimban en goeie kit .. dan komt het wel goed , dus daar ergens is er iets fout gegaan.
op de forum staat al aardig wat geschreven over welke producten goed zijn. ff via de "zoek " functie en je vind het zo.
- Cor-Klus
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
10 mei 2007 23:44 #6
door Cor-Klus
Was getekend
Beantwoord door Cor-Klus in topic tegelen over groene stucplaten
Als je waterdichte lijm gebruikt en je zet je lijmkam aan tot op de ondergrond , zit op die plek dus geen lijm meer. Als je waterdicht werkt, zal je moeten zorgen voor een sluitende laag, dat kan bijvoorbeeld met de combinatie kimband (alleen hoeken) en coating (gehele natte ruimte)
Was getekend
Tijd voor maken pagina: 0.171 seconden