- Ontvangen bedankjes 0
glaswand voor een inloop douche
- KTM-Kaatje
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
11 juli 2007 08:33 #1
door KTM-Kaatje
glaswand voor een inloop douche werd gestart door KTM-Kaatje
Hallo klussers, wij willen glazen bouwstenenen gebruiken voor een inloop douche, deze moet aan een wand en vloer verankerd worden en waterdicht natuurlijk, wie heeft er tips voor ons????
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- henrie
- Senior lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 juli 2007 17:00 #2
door henrie
As wud ik seniel of dement
Ik bin en blief Liwadder foor 100%
Beantwoord door henrie in topic glaswand voor een inloop douche
Hiervoor moet je naar de bouwmarkt
Je moet namelijk Ankers in de muur boren boven de glasblokken dan Specie dan glasblok erop enz.
het zijn gewoon ronde staafjes metaal die op de ene kant een schroefdraad hebben en op de andere kant zijn omgebogen.
Je moet namelijk Ankers in de muur boren boven de glasblokken dan Specie dan glasblok erop enz.
het zijn gewoon ronde staafjes metaal die op de ene kant een schroefdraad hebben en op de andere kant zijn omgebogen.
As wud ik seniel of dement
Ik bin en blief Liwadder foor 100%
- wim040
- Senior lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
04 aug 2007 19:27 #3
door wim040
Wie werkt maakt fouten. Wie niet werkt maakt geen fouten.
Ik ben ook niet geboren met een hamer in mijn hand.
Beantwoord door wim040 in topic glaswand voor een inloop douche
Dit kan je doen met met ankers die hebben een haaks profiel. Door een gat te boren in de vloer tussen de naden van de glasstenen moet je wel een plug gebruiken dit zijn meestal blauwe puggen voor 8 mm. Om alles waterdicht te maken moet je de vloer even goed schoonmaken.
Dan inwassen van de specie en maakt de eerts laag die op de grond zit iets hoger dan je normale voeg.
Let wel op dat je een profiel moet stellen en met een lat steeds de zelfde hoogte aftekenen. Je zal zien dat anders de glazen stenen scheef gaan lopen .
Nou veel plezier.
Oja de ankers heten metsel ankers 8mm de lengte kan je zelf bepalen.
Dan inwassen van de specie en maakt de eerts laag die op de grond zit iets hoger dan je normale voeg.
Let wel op dat je een profiel moet stellen en met een lat steeds de zelfde hoogte aftekenen. Je zal zien dat anders de glazen stenen scheef gaan lopen .
Nou veel plezier.
Oja de ankers heten metsel ankers 8mm de lengte kan je zelf bepalen.
Wie werkt maakt fouten. Wie niet werkt maakt geen fouten.
Ik ben ook niet geboren met een hamer in mijn hand.
Tijd voor maken pagina: 0.230 seconden