FANtv-nl-logo-mobile

xl-keukens

• coupeuse
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
06 jan 2008 19:04 #1 door coupeuse
xl-keukens werd gestart door coupeuse
Hallo,

Ik ben samen met mijn vriend aan het rondkijken voor een keuken. We zijn terecht gekomen bij XL keukens in hasselt (ook nog een filliaal in heusden en genk). We vroegen ons eigenlijk af of er iemand was die wist in welke prijsklasse deze keuken-firma zit? Iemand hier ervaring mee? We zijn maar 2 gewone werkmensen en kunnen dus niet met geld rondsmijten. Is het nog mogelijk om ergens een fatsoenlijke keuken te kopen voor rond de 8000euro?
Alvast bedankt voor de reacties,

Annelies en Alex

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06 jan 2008 19:38 #2 door Jungle
Beantwoord door Jungle in topic xl-keukens
Eerste deel van je vraag: nog nooit van gehoord.
2e Deel van je vraag: hij is nog niet klaar, maar ik ben een woonkeuken aan het maken, met keukendelen van de Ikea. Ik heb een tekening laten maken bij de keukenkanjer, en die kwam op 17000 euro. Nu heb ik ondertussen een keuken die 1/3 groter is dan de getekende, en zit nog steeds onder de 6000 euro. Hij zal uiteindelijk zo'n 8000 euro gaan kosten, maar dan heb ik ook een pracht van een keuken.

Je moet alleen wel in staat zijn om alles zelf te doen.cobra2008-01-06 22:39:24

I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.

Lees meer
06 jan 2008 20:41 #3 door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic xl-keukens
Wij hebben er een van de keukenconcurent. U vormig dus relatief groot. Inclusief apparatuur iets boven jullie budget. Dat was 3 jaar geleden, maar volgens mij is de concurentie nogsteeds killing daar. Hebben later bij bemmel en kroon ook een offerte laten maken (afspraak was al gemaakt) en die kwam rond hetzelfde bedrag. Kortom gewoon onderhandelen. In eerste instantie komen ze met een offerte die ongeveer 2 keer zo duur is, als je dan dreigt weg te gaan vragen ze voor welk bedrag je hem dan wel zou willen hebben en dan moet je gewoon laag inzetten. Nee heb je ja kan je krijgen. Genoeg bedrijven om een keuken te laten maken dus..

Lees meer
07 jan 2008 20:29 #4 door berpie
Beantwoord door berpie in topic xl-keukens

In eerste instantie komen ze met een offerte die ongeveer 2 keer zo duur is, als je dan dreigt weg te gaan vragen ze voor welk bedrag je hem dan wel zou willen hebben en dan moet je gewoon laag inzetten.

Niet om het af te kraken, maar als de keukenboer zijn offerte 2 keer zo hoog inzet, en je er gemakkelijk een hele hoop kan aflullen, dan zou ik rechtsomkeerd naar huis gaan. Als ze er al zo mee beginnen, dan bedonderen ze je toch waar je bijstaat? Er zijn altijd mensen die er wel intrappen in die hoge offerte, en die betalen dus veel en veel te veel.

Onze keuken komt bij een zaak vandaan waar ze een "normale" offerte hadden met normale prijzen, waar je echt niet veel af hoefde te lullen. De prijzen waren niet extreem hoog, en je kon er ook niet de helft af praten..
En nee.. ik ben niet bedonderd..

Ga gewoon op je gevoel af.. voelt het goed, en is de prijs goed...

Tijd voor maken pagina: 0.219 seconden