- Ontvangen bedankjes 0
sharp r 963 combi oven
- DynaSeal
- Onderwerp Auteur
- Senior lid
Minder
Lees meer
01 apr 2008 18:04 #1
door DynaSeal
gr. paulien
sharp r 963 combi oven werd gestart door DynaSeal
We hebben het volgende probleem.
Als we de oven laten voorverwarmen stopt hij te vroeg,het licht in de oven gaat dan ook uit en de gewenste temperatuur wordt niet gehaald.
Ik heb ook gezien dat het micaplaatje beschadigd is maar of dat er iets mee te maken heeft dat weet ik niet.Het zou natuurlijk een beveiliging kunnen zijn die ingrijpt.De magnetron doet het overigens normaal.Wie heeft voor mij een antwoord?
Als we de oven laten voorverwarmen stopt hij te vroeg,het licht in de oven gaat dan ook uit en de gewenste temperatuur wordt niet gehaald.
Ik heb ook gezien dat het micaplaatje beschadigd is maar of dat er iets mee te maken heeft dat weet ik niet.Het zou natuurlijk een beveiliging kunnen zijn die ingrijpt.De magnetron doet het overigens normaal.Wie heeft voor mij een antwoord?
gr. paulien
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Jungle
- Platinum-lid
01 apr 2008 19:05 #2
door Jungle
I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.
Beantwoord door Jungle in topic sharp r 963 combi oven
Lees
hier
eens. Er zijn er dus velen die problemen hebben met dit apparaat en zijn broertje de 933. En anders
hier
I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.
- DynaSeal
- Onderwerp Auteur
- Senior lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 apr 2008 10:03 #3
door DynaSeal
gr. paulien
Beantwoord door DynaSeal in topic sharp r 963 combi oven
overbodige quote verwijderd
Dank je wel nog voor het antwoord, de meeste problemen waren anders dan die van mij.
Wij hebben de achterkant er af gehaald en aan de binnenkant zat een hele lading stof, de stofzuiger erop gezet en hij doet het weer.
Ik denk dat het een soort beveiliging was, doordat de ventilator van de oven zijn warmte niet meer kwijt kon.
Nogmaals bedankt voor het meedenken.Ron3212008-04-09 14:06:50
Dank je wel nog voor het antwoord, de meeste problemen waren anders dan die van mij.
Wij hebben de achterkant er af gehaald en aan de binnenkant zat een hele lading stof, de stofzuiger erop gezet en hij doet het weer.
Ik denk dat het een soort beveiliging was, doordat de ventilator van de oven zijn warmte niet meer kwijt kon.
Nogmaals bedankt voor het meedenken.Ron3212008-04-09 14:06:50
gr. paulien
Tijd voor maken pagina: 0.176 seconden