- Ontvangen bedankjes 0
greeploze keuken
- doubledh
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
30 apr 2008 14:36 #1
door doubledh
Kennis is weten waar je het kan vinden.
greeploze keuken werd gestart door doubledh
Wij zijn al geruime tijd op zoek naar een keuken. En net als veelvuldig in dit forum besproken geschrokken van de prijs.
Inmiddels zijn wij ook gestart met het ikea traject. Waarbij wij de frontjes na willen laten maken in een door ons gekozen hoogglanskleur.
Ik zit echter met een probleem. Wij willen een greeploze keuken. De keukenboer vertelde ons dat de kastdiepte dan niet 60cm maar min. 62 cm is. Klopt dit? Is dit uitvoerbaar met een ikea keuken ? Heeft iemand misschien tekeningen van dergelijke kastjes?
Inmiddels zijn wij ook gestart met het ikea traject. Waarbij wij de frontjes na willen laten maken in een door ons gekozen hoogglanskleur.
Ik zit echter met een probleem. Wij willen een greeploze keuken. De keukenboer vertelde ons dat de kastdiepte dan niet 60cm maar min. 62 cm is. Klopt dit? Is dit uitvoerbaar met een ikea keuken ? Heeft iemand misschien tekeningen van dergelijke kastjes?
Kennis is weten waar je het kan vinden.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- janniekoos
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
18 aug 2008 09:40 #2
door janniekoos
Beantwoord door janniekoos in topic greeploze keuken
die rompdiepte is niet altijd het zelfde maar ligt aan het merk keuken.. bij Ikea is dat natuurlijk anders dan bij andere merken en die andere merken verschillen onderling ook weer. Dikte van het front en alle andere maten verschillen ook per merk. Ik raad je aan om daardoor verder te blijven zoeken.
Succes!
Succes!
- harryk
- Expert lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 aug 2008 17:44 #3
door harryk
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
Beantwoord door harryk in topic greeploze keuken
Omdat bij een greeploze keuken de deuren 'openspringen' als je op deur of ladefront drukt moet er open ruimte zijn tussen het kastje en de fronten, dit kan de meerdiepte verklaren(ze gebruiken gewoon standaard kastjes).
Er zijn (zover ik weet) 2(betaalbare) systemen in de omloop die allebei hun specs. hebben
Er zijn (zover ik weet) 2(betaalbare) systemen in de omloop die allebei hun specs. hebben
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
Tijd voor maken pagina: 0.179 seconden