FANtv-nl-logo-mobile

afzuigkap

• motte
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
27 juli 2008 16:51 #1 door motte
afzuigkap werd gestart door motte
We zijn verhuist naar een flat met een centraal afzuigsysteem ik heb een afzuigkap met een motor alleen mag ik die niet ophangen is het niet mogenlijk om de motor er uit te halen om er zo een motorloze van te maken of werken de motorloze op een andere manier want als je kijkt bij de motorloze zijn ze veel duurder dan de gene met een motor????

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 aug 2008 08:33 #2 door vdbscann
Beantwoord door vdbscann in topic afzuigkap
Het beste kun je je bestaande afzuigkap niet gebruiken, maar een kap aanschaffen voor mechanische ventilatie.
Die worden via de keukenhandel van de merken Itho en Exactum aangeboden. Dit zijn de beste kappen voor flats etc. waar geen afvooer naar buiten mogelijk is.
Ze zijn helaas wel duurder dan de kappen met motor maar voldoen wel beter.
Succes met je keuze.

Marius

4623200444

Lees meer
14 aug 2008 15:09 #3 door Jungle
Beantwoord door Jungle in topic afzuigkap
ik zou niet weten waarom je niet je oude zou kunnen gebruiken, en idd de motor eruit halen. Of je moet de mogelijkheid hebben om een afvoer naar buiten te maken.

I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.

• Cid 
  • Bezoeker
  • Bezoeker
23 aug 2008 21:38 #4 door Cid 
Beantwoord door Cid  in topic afzuigkap
Volgens mij is dat ook het enige verschil tussen beide typen, wel of geen motor. Vaak zijn de motorloze ook wel iets goedkoper (met nadruk op iets helaas).
Een ander, duurder type, is die voor binnencirculatie, hier zitten filters in verwerkt die de lucht moet zuiveren zodat die vervolgens weer de ruimte ingeblazen kan worden.

Tijd voor maken pagina: 0.162 seconden