- Ontvangen bedankjes 0
Motor afzuigkap verder weg
- helenleung88
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
-
Minder
Lees meer
10 dec 2008 07:58 #1
door helenleung88
Het echte leven is dat wat je overkomt terwijl je je leven aan het plannen bent!
Met vriendelijke groet,
Ton
Motor afzuigkap verder weg werd gestart door helenleung88
Weet iemand of er een bezwaar is tegen het wat verder weg plaatsen van de motor van een afzuigkap?
Het ding zit nu in de kap boven het fornuis en maakt een afschuwelijke herrie.
De afvooer gaat onder het plafond langs richting niet meer gebruikte schoorsteen. De afvoer ga ik verplaatsen naar de eerste verdieping, maar nog steeds via de oude schoorsteen het huis uit.
Ik denk er over om de motor naar de eerste verdieping te verplaatsen, naar de plaats waar de afvoer de oude schoorsteen in gaat. Blijft de afzuigende werking boven het fornuis dan hetzelfde??
Het ding zit nu in de kap boven het fornuis en maakt een afschuwelijke herrie.
De afvooer gaat onder het plafond langs richting niet meer gebruikte schoorsteen. De afvoer ga ik verplaatsen naar de eerste verdieping, maar nog steeds via de oude schoorsteen het huis uit.
Ik denk er over om de motor naar de eerste verdieping te verplaatsen, naar de plaats waar de afvoer de oude schoorsteen in gaat. Blijft de afzuigende werking boven het fornuis dan hetzelfde??
Het echte leven is dat wat je overkomt terwijl je je leven aan het plannen bent!
Met vriendelijke groet,
Ton
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- bever
- Senior lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
12 dec 2008 08:12 #2
door bever
j.beverwijk
Beantwoord door bever in topic Motor afzuigkap verder weg
Mijn huis werdt opgeleverd met een motorloze afzuigkap en de centrale afzuigmotor op zolder , gevolg : kooklucht overal in huis en de afzuiging matig ondanks het feit dat er 3 standen op zaten te schakelen in de keuken, Sinds een jaar heb ik de de keuken vernieuwd en een afzuigkap geplaatst met motor 2 standen en rechtstreeks naar buiten , een wereld van verschil geen vette keuken meer een prima afzuiging geen kooklucht meer in het gehele huis , maar wel wat meer lawaai , koop in ieder geval een goede kap met een geruisarme motor , dat scheelt altijd iets aan lawaai.
j.beverwijk
- Jungle
-
- Platinum-lid
-
12 dec 2008 08:14 #3
door Jungle
I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.
Beantwoord door Jungle in topic Motor afzuigkap verder weg
Wat ook help voor het geluid, is te proberen de afvoerpijp niet te knijpen. Mijn afzuigkap heeft een uitgang van 150 mm, en zo heb ik mijn afvoerslang ook gehouden. Scheelt enorm veel geluid.
I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.
Tijd voor maken pagina: 0.142 seconden