- Ontvangen bedankjes 0
Diepvrieskast SN
- sridde0105
-
Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
-
Minder
Lees meer
01 nov 2009 07:49 #1
door sridde0105
Xan
Diepvrieskast SN werd gestart door sridde0105
Om deze discussie maar weer eens op te rakelen; ook wij willen een diepvrieskast (tafelmodel) plaatsen in onze onverwarmde schuur. Ik heb de meeste tips al gelezen, maar kan nergens vinden hoe je in winkels en op internet kan gaan zoeken naar een vrieskast met SN label. De meeste hebben een SN-ST label, en dat betekent dus alles tussen 10-40 graden. Ik heb er één in de winkel gezien die als ondertemperatuur 5 graden had,(dat scheelt alweer 5 graden, toch ?!) maar ben vergeten waar en welke dat was. Volgens mij een Bosch. Zijn er wellicht anderen op het forum die dezelfde zoektocht al hebben gedaan en die me kunnen adviseren hierin ?! Ook hoor ik graag van mensen die de afgelopen strenge winter positieve of negatieve ervaringen hebben gehad met een net aangeschafte vrieskast in onverwarmde ruimtes. Helpt dat lampje of die isolatie dan echt ?!
Xan
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Anne-Marie
- Platinum-lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 4
01 nov 2009 08:20 #2
door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic Diepvrieskast SN
Die van ons staat er nu 5 jaar (vrieskistje) en nog nooit problemen mee gehad. Alleen in die hele strenge vorstperiode hebben we een vorstbeveiliger aangezet. Bij mijn ouders thuis stonden ze ook altijd in een onverwarmde ruimte en ook nooit problemen mee gehad. Zou me er dus niet te druk om maken en gewoon neerzetten, eventueel met een vorstbeveiliger erbij.
- sridde0105
-
Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
01 nov 2009 18:16 #3
door sridde0105
Xan
Beantwoord door sridde0105 in topic Diepvrieskast SN
Wat is een vorstbeveiliger ?! Verwarming of lampje ?!
Xan
- Anne-Marie
- Platinum-lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 4
01 nov 2009 19:59 #4
door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic Diepvrieskast SN
Electrisch verwarmingselement wat aanspringt als het kouder wordt dan je ingesteld hebt. Zoals de naam al zegt om te zorgen dat er geen vorst in die ruimte komt. gewoon op 220 dus.
Tijd voor maken pagina: 0.155 seconden