FANtv-nl-logo-mobile

Bauknecht ondebouw vaatwasser

• jeske20
  • jeske20's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
12 nov 2009 16:04 #1 door jeske20
Bauknecht ondebouw vaatwasser werd gestart door jeske20
Hallo
Wie kan mij helpen?Ik heb een tweedehands Bauknecht onderbouw vaatwasser van mijn broer gekregen en wil er nu mijn keukenfrontje opzetten maar weet niet hoe,het is nergens op internet te vinden!
Het gaat hier om een Bauknecht GSIP6598WS
In de deur vd vaatwasser zitten idd 4 uitsparingen en ik heb er bij gekregen twee witte platic strippen met 4 soort van knoppen er op die zouden in die uitsparingen moeten passen,maar ik krijg het niet voor elkaar!Wat doe ik verkeerd?
Een vaatwasser in de keuken met enkel zo'n roestvrijstalen deur met gaten is ook zo'n slordig gezicht!
Dus wie oh wie kan mij helpen,ik wil graag verder!
Alvast bedankt voor de genomen moeite
Groetjes Joke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 nov 2009 04:31 #2 door broem
Beantwoord door broem in topic Bauknecht ondebouw vaatwasser
Zou je wat foto's kunnen plaatsen?

Het opvolgen van het advies mijnerzijds is geheel voor uwer risico.

Lees meer
13 nov 2009 16:34 #3 door homerus
Beantwoord door homerus in topic Bauknecht ondebouw vaatwasser
JoJoo,
Bij de plastic strippen horen nog twee ijzeren strippen. Als je een nieuwe vaat wasser bestelde kreeg je er nog een groen malletje bij inde verpakking.( misschien heb ik er nog wel een).De montage is als volgt: je plaatst de vaat wasser tussen je kasten en zet hem waterpas (ongeveer). Dan meet je de hoogte van de deur van je vaatwasser ten opzichte van de naast gelegen fronten. Stel 12 mm ,deze 12 mm streep je af op het te bevestigen front van je vaat wasser. Nu pak je het groene malletje en legt dit op het front van je vaatwasser,bovenkant mal gelijk aan je streepje. De "witte dingen"die je er bij gekregen hebt leg je in de mal,ze hebben aan de zijkant een lip zitten, deze leg je gelijk met de zijkant van je front. Boven in de mal is er ruimte om je metalen strippen in te leggen. Je schroeft de metalen lippen vast met twee schroeven en de plastic dingen met 4 schroeven.Denk erom dat je de "weerhaakjes"die op de lippen zitten eraf snijdt.(dit zijn de transport beveiligingen,als je ze laat zitten kun je je front niet lekker monteren).
Als je dit gedaan hebt doe je je vaatwasser open en je ziet aan de linker en rechter zijkant van de deur rvs schroeven zitten.De een na bovenste schroevf draai je twee slagen los en de een na onderste schroef draai je ook twee slagen los (zowel links als rechts). Nu doe je je vaatwasser deur dicht en druk de plastic dingen in de gaten,hierna duw je het front omhoog en hij blijft klemmen.Je stelt de vaatwasser dmv de pootjes gelijk met je andere fronten.Hierna draai je de schroeven in de vaatwasser weer vast.
Groeten Romein.

• jeske20
  • jeske20's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
13 nov 2009 18:31 #4 door jeske20
Beantwoord door jeske20 in topic Bauknecht ondebouw vaatwasser
Hallo Romein

Heel hartelijk bedankt we hebben het voor elkaar dankzij jouw aanwijzing,joepie!!!Wel met de helft van het materiaal,maar het is toch gelukt!Nogmaals heel heel erg bedankt!
Groetjes Joke

Tijd voor maken pagina: 0.199 seconden