FANtv-nl-logo-mobile

Ikea Keuken

• Samantha
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
17 nov 2009 09:58 #1 door Samantha
Ikea Keuken werd gestart door Samantha
Bijlage:
Geplaatst: 16 November 2009, 02:05 Onderwerp: Ikea keuken

Hallo,

ik heb 2 vragen en hoop dat er iemand is die me kan helpen.

1. kookplaat van ikea komt boven een 80cm kast (ook ikea) maar vast zetten met de bij behorende klemmen lukt niet. volgens t boekje zou de kookplaat onder het werkblad moeten komen, maar mijn werkblad = 3,8 cm dik. De onderkant van de kookplaat is bijna gelijk als die van het werkblad. Heeft iemand een idee hoe ik dit vast zet?

2. inbouw magnetron zit boven een inbouw oven. Nu valt de snoer vd magnetron achter de oven. ik heb het redelijk vast gemaakt aan de kast zelf, maar kan het geen kwaad? ivm de hitte die aan de achterkant vd oven vrijkomt? is er iets om de snoer te beschermen tegen de hitte?

Alvast bedankt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17 nov 2009 10:17 #2 door Jungle
Beantwoord door Jungle in topic Ikea Keuken
Om met je 2e vraag te beginnen. Ik heb ook de magnetron boven de oven zitten. Allebei de stopcontacten zitten vrij hoog, dus het snoer van de magnetron komt niet in de buurt van de oven. Je kan het ook zo hoog als mogelijk is vastmaken.

Voor vraag 1 :
Waarom wil je het vastzetten. (mijn kookplaat-niet Ikea, maar 6 pitter en 90 breed) ligt gewoon in het aanrechtblad, en heb ik met kit vastgezet. De kookplaat is zwaar genoeg, zodat hij er niet spontaan uit zal gaan, en de kit houd hem keurig om zijn plaats.cobra2009-11-17 13:18:11

I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.

• Samantha
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
18 nov 2009 07:24 #3 door Samantha
Beantwoord door Samantha in topic Ikea Keuken
Hey Cobra,

bedankt voor je reactie eerst.

Mijn 2 stopcontacten van de oven en magnetron liggen onder de plint vandaar dat die van de magnetron achter de oven langs valt. Ik heb de snoer goed vast gezet in de hoek van de kast(waar hij tegen de muur komt) dus er is zeker geen contact met de achterkant van de oven.

Ikea leverde bij de kookplaat bevestigings klemmetjes erbij. Maar dat kitten is natuurlijk ook een optie. bedankt voor de tip!

Tijd voor maken pagina: 0.271 seconden