- Ontvangen bedankjes 0
plaatsen keuken
- Annstory
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
23 dec 2009 21:46 #1
door Annstory
plaatsen keuken werd gestart door Annstory
ik heb een keuken laten plaatsen. Een glazen bovenkastmet lichtjes eronder. Nu zit er een bos draden van 4 meter in de glaskast en een trafo en nog een ding met aansluitingen, met 3 snoeren, het is geen gezicht en er kan niet eens meer een plank in. Moet dat niet achter de kast? Tevens staat het hele huis met lege dozen bandjes en plastic. Is het normaal dat het zo achtergelaten word? Heeft iemand ervaring wat ik nu moet doen, alles is al betaald.
Niek
Niek
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- playa
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 dec 2009 22:07 #2
door playa
Niemand is onbekwamer,
dan een timmerman zonder hamer.
Beantwoord door playa in topic plaatsen keuken
Ik neem mijn eigen rommel altijd weer mee. Misschien doet niet iedereen dat, maar het lijkt me toch wel normaal om dat te doen.
Volgens mij is het tegenwoordig ook wettelijk geregeld dat een leverancier de verpakking zelf moet afvoeren.
De trafo zal niet achter de kast passen, tenzij je een gat in de muur hakt.
Kan je het ding niet bovenop het kastje leggen? Als je het tegen de muur legt dan zal je het misschien niet meer kunnen zien.
De snoertjes naar de spotjes kunnen dan vast wel achter de kast langs lopen.
Ik zou toch de leverancier bellen dat je het zo niet fraai vindt en wat hij daar aan kan doen. Een fatsoenlijke leverancier zal het oplossen, ook al is alles betaald.
Volgens mij is het tegenwoordig ook wettelijk geregeld dat een leverancier de verpakking zelf moet afvoeren.
De trafo zal niet achter de kast passen, tenzij je een gat in de muur hakt.
Kan je het ding niet bovenop het kastje leggen? Als je het tegen de muur legt dan zal je het misschien niet meer kunnen zien.
De snoertjes naar de spotjes kunnen dan vast wel achter de kast langs lopen.
Ik zou toch de leverancier bellen dat je het zo niet fraai vindt en wat hij daar aan kan doen. Een fatsoenlijke leverancier zal het oplossen, ook al is alles betaald.
Niemand is onbekwamer,
dan een timmerman zonder hamer.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tijd voor maken pagina: 0.147 seconden