FANtv-nl-logo-mobile

afvoer borrelt

• GJC
  • Bezoeker
  • Bezoeker
02 feb 2005 11:24 #21 door GJC
Beantwoord door GJC in topic afvoer borrelt
Sorry Marc en Anja. Ik was een aantal dagen niet in mijn besten doen, maar probeerde toch te helpen of me ermee te bemoeien :$

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 feb 2005 10:27 #22 door Guests
Beantwoord door Guests in topic afvoer borrelt
:) Hey mensuhhhhh,

Eindelijk is dan dus alles opgelost !!!
Niks beluchters en wat nog meer....de verstopping zat buiten ons erf op de hoofdriolering!!
Nadat de loodgieter dus niets meer verder kon doen en ons weer achterliet met de verstopte boel is de volgende dag de gemeente langsgeweest. Die hebben de boel opgegraven en de deksel gelicht van de riolering, en daar zat dus inderdaad de verstopping! Nu wonen wij in een gemeente die dus waarschijnlijk de kosten van de loodgieter gaat vergoeden omdat het buiten ons erf valt.
Het water wat in de kelder uit die afvoerbuis lekte zocht dus de plaats om de druk kwijt te kunnen, toen wij later die buis hadden dichtgemaakt kwam al het afvoerwater via de wasbakken en de afoer van de afwasmachine omhoog. Nu is alles weer goed en horen we geen geborrel meer, en zijn er geen lekkages en verstoppingen meer!! _O_

:W groetjussssssssssssss
Anja.

Lees meer
25 jan 2017 20:53 #23 door OIRRIOOLDIENSTEN
Beantwoord door OIRRIOOLDIENSTEN in topic afvoer borrelt
Wij vermoeden dat het een rioolprobleem is en dat er een lucht probleem ontstaat doordat het riool buiten mogelijk verzakt of zelfs kapot kan zijn.

Met vriendelijke groet,

OIR RIOOLDIENSTEN
www.oirriooldiensten.nl

Lees meer
20 feb 2017 11:28 #24 door rick_k
Beantwoord door rick_k in topic afvoer borrelt
Fijn dat het is opgelost!

Tijd voor maken pagina: 0.247 seconden