- Ontvangen bedankjes 0
Granieten aanrechtblad schoonmaken / beschermen
- Jochem
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
28 mei 2005 08:47 #1
door Jochem
Granieten aanrechtblad schoonmaken / beschermen werd gestart door Jochem
We hebben sinds kort een nieuwe keuken met een (zwart) granieten aanrechtblad. Nu weet ik dat graniet een poreuze natuursteensoort is en dus gevoelig voor vlekken.
Weet iemand hoe ik het beste dit granietenblad dagelijks kan reinigen en hoe ik het kan beschermen tegen vlekken? Is daar speciaal spul voor in de handel bijvoorbeeld?
Alvast bedankt!
Weet iemand hoe ik het beste dit granietenblad dagelijks kan reinigen en hoe ik het kan beschermen tegen vlekken? Is daar speciaal spul voor in de handel bijvoorbeeld?
Alvast bedankt!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- adri
- Bezoeker
29 mei 2005 11:40 #2
door adri
Beantwoord door adri in topic Granieten aanrechtblad schoonmaken / beschermen
Groene zeep er op smeren een dag in laten trekken en afvegen doen we hier al 6 jaar en het blad is nog als nieuw.
- Jochem
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
29 mei 2005 20:47 #3
door Jochem
Beantwoord door Jochem in topic Granieten aanrechtblad schoonmaken / beschermen
Dank voor je reactie!
Moet ik de groene zeep er puur opsmeren of verdund met water?
Ik neem aan dat je vloeibare groene zeep bedoeld of niet?
Moet ik de groene zeep er puur opsmeren of verdund met water?
Ik neem aan dat je vloeibare groene zeep bedoeld of niet?
- Nirious
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
02 juni 2006 21:37 #4
door Nirious
Beantwoord door Nirious in topic Granieten aanrechtblad schoonmaken / beschermen
groene zeep inderdaad.
insmeren zoals je schoenen poetst, half uur in laten trekken en met een schone doek uitpoetsen/nawrijven.
nee, je moet die groene zeep hebben in die plastic pot en puur erop doen.
succes.
insmeren zoals je schoenen poetst, half uur in laten trekken en met een schone doek uitpoetsen/nawrijven.
nee, je moet die groene zeep hebben in die plastic pot en puur erop doen.
succes.
- mikelol
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
04 jan 2011 08:30 #5
door mikelol
Beantwoord door mikelol in topic Granieten aanrechtblad schoonmaken / beschermen
Ik zou altijd onderhoudsmiddelen die geschikt zijn voor natuursteen gebruiken. Denk bijvoorbeeld aan de producten van HG, Moller-Chemie of Lithofin. Wel wat duurder, maar dan weet je zeker dat het goed zit.
Ik houd zelf een site bij met informatie over Tuintegel . Vooral gericht op natuursteen, misschien dat je hier wat handige informatie kan vinden. Gaat wel vooral over buiten, maar natuursteen is natuursteen DennistheGreat2011-01-04 11:33:08
Ik houd zelf een site bij met informatie over Tuintegel . Vooral gericht op natuursteen, misschien dat je hier wat handige informatie kan vinden. Gaat wel vooral over buiten, maar natuursteen is natuursteen DennistheGreat2011-01-04 11:33:08
Tijd voor maken pagina: 0.256 seconden