- Ontvangen bedankjes 1
sleepdeur ikea naar deur op deur
- wil13
- Onderwerp Auteur
- Junior Lid
Minder
Lees meer
10 sept 2006 18:45 #1
door wil13
sleepdeur ikea naar deur op deur werd gestart door wil13
De Ikea keukens geven aan dat je voor de koelkasten een sleepdeursysteem moet gebruiken. Is dat echt nodig? Heeft iemand ervaring met het gebruik van deur-op-deur systeem in een Ikea keuken? We willen een Ikea keuken plaatsen en kopen zelf de inbouwapparatuur. Nu is het me opgevallen dat de meeste koelkasten deur-op-deur zijn.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- harryk
- Expert lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 sept 2006 19:18 #2
door harryk
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
Beantwoord door harryk in topic sleepdeur ikea naar deur op deur
Dit heeft te maken met dat de draaipunten van de scharnieren van de koelkast en van de kastdeur niet in 1 lijn liggen.
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
- wil13
- Onderwerp Auteur
- Junior Lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
03 okt 2006 14:19 #3
door wil13
Beantwoord door wil13 in topic sleepdeur ikea naar deur op deur
Dus (sorry voor mijn drammerigheid)het is onmogelijk om een deur op deur koelkast in een Ikea keuken te plaatsen? [img]smileys/smiley19.gif[/img]
Ik was namelijk vanmorgen in de Bosch showroom en daar werd me verteld dat het geen probleem moet zijn maar een mederwerker bij Ikea zegt alleen: onze keukens zijn voor sleepdeur systemen.
Ik was namelijk vanmorgen in de Bosch showroom en daar werd me verteld dat het geen probleem moet zijn maar een mederwerker bij Ikea zegt alleen: onze keukens zijn voor sleepdeur systemen.
- Cor-Klus
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
03 okt 2006 21:44 #4
door Cor-Klus
Was getekend
Beantwoord door Cor-Klus in topic sleepdeur ikea naar deur op deur
Volgens mij zou het gewoon moeten kunnen. De afmeting van kast en deur zijn gestandaardiseerd.
Let wel op je schroeven. Ikea deuren zijn dunner dan ander merk keukens. De standaard schroeven steken dan door de deur heen.
Let wel op je schroeven. Ikea deuren zijn dunner dan ander merk keukens. De standaard schroeven steken dan door de deur heen.
Was getekend
- wil13
- Onderwerp Auteur
- Junior Lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
04 okt 2006 08:19 #5
door wil13
Beantwoord door wil13 in topic sleepdeur ikea naar deur op deur
Kijk daar wordt ik gelukkig van er zijn namelijk verhoudingsgewijs zoveel meer deur-op-deursyteem koelkasten te koop dan sleepdeuren.
Bedankt voor de laatste tip: die zal ik aan mijn vriend doorgeven [img]smileys/smiley2.gif[/img] hij is namelijk degene die de keuken in elkaar wil zetten.
Bedankt voor de laatste tip: die zal ik aan mijn vriend doorgeven [img]smileys/smiley2.gif[/img] hij is namelijk degene die de keuken in elkaar wil zetten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Cook09
- Cook09
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 nov 2016 22:46 #6
door Cook09
Beantwoord door Cook09 in topic sleepdeur ikea naar deur op deur
Ik heb dezelfde vraag en vroeg mij af of het bij jullie gelukt is om de deur op deur koelkast in te bouwen?
Tijd voor maken pagina: 0.266 seconden