FANtv-nl-logo-mobile

Super Adres voor je keuken!

• Jude76
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
16 juni 2007 17:30 #1 door Jude76
Super Adres voor je keuken! werd gestart door Jude76
Wij hebben een tijdje geleden het hele traject doorlopen voor de aanschaf van een keuken. Wij zijn bij 4 adressen geweest in Nederland en toch toch maar op advies van mijn oom naar een bedrijf in Duitsland gegaan. Dit was de eerste keer dat we niet te maken kregen met een opdringerige "gladjakker" maar met een gewone, vriendelijke man die echt met ons meedacht. In Nederland kun je tot het oneindige onderhandelen zodat je altijd het gevoel hebt dat je hoe dan ook teveel betaalt. In Duitsland kregen we direct een geschikte prijs aangeboden, die niet te onderhandelen was, maar dat was prima, want het scheelde gewoon ontzettend veel. In Nederland kwamen we gemiddeld op een keuken van 14.000 euro uit. Dit was een L-vormige keuken met een los deel van een apothekerskast en een koelvriescombinatie. Met een kunstof blad op de keuken. De apparatuur was dan van Pelgrim.

Nu hebben we een keuken in een U-vorm, een grote keuken dus. Met allemaal Siemens apparatuur, wat kwalitatief flink boven Pelgrim zit. Wij hebben en afzuigkap, een grote combi-oven en een koelvriescombinatie. De vaatwasser en de kookplaat halen we uit de oude keuken. We hebben een granieten blad, granieten vensterbank bij het raam en een granieten vloer in de keuken (die moeten we wel zelf leggen). Totaalprijs: 9.900 euro. Onze keuken moet nog geplaatst worden, maar ik heb er alle vertrouwen in. Ze hebben alles al ingemeten, wij kunnen bijna niet meer wachten tot onze keuken door ze gemonteerd word (want dit is ook in de prijs inbegrepen).

Naast deze zaak zit een granietbedrijf waar ze veel mee samenwerken, vandaar dat ze graniet zeer scherp kunnen aanbieden. Ik heb inmiddels bij 3 mensen de keuken gezien die door dit bedrijf zijn geplaatst; in 1 woord perfect!

Ook geen klachten na oplevering zoals je vaak hoort. Gewoon in 1x perfect geinstalleerd. Ik werk zelf bij een woningbouwcooperatie als projectmanager van nieuwbouw en ik kan je verzekeren dat dit echt uniek is. De meeste bedrijven zijn vlot in het plaatsen van keukens, maar dan zijn er altijd opleverpunten die vervolgens maanden op zich laten wachten voordat ze opgelost worden. Perfect dus. Als je interesse hebt of meer informatie wilt, kun je me altijd mailen.

Mariska van Maanen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• GJC
  • Bezoeker
  • Bezoeker
17 juni 2007 07:46 #2 door GJC
Beantwoord door GJC in topic Super Adres voor je keuken!
Voor mailen is wel een mailadres nodig Mariska. Nu kan ik als moderator iets verder kijken dan het publieke profiel, maar daar heeft een ander niets aan.

Ik denk dat je je profiel even zo moet aanpassen dat ook anderen je mailadres kunnen zien.

GJC

Lees meer
17 juni 2007 23:37 #3 door M.Wetters
Beantwoord door M.Wetters in topic Super Adres voor je keuken!
PM (Personal Message) mag ook hoor.
Via het persoonlijk profiel bereikbaar.

An error has occurred. Hit any user to continue.

Lees meer
24 juli 2007 19:03 #4 door Jungle
Beantwoord door Jungle in topic Super Adres voor je keuken!
ikheb je een PM gestuurd. Heb een nieuwekeuken nodig, en ben nu wel nieuwsgierig geworden.

I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.

Lees meer
09 mei 2008 07:01 #5 door klussertje
Beantwoord door klussertje in topic Super Adres voor je keuken!
Wil dat Duitse adres ook wel, maar zag al dat er al bijna een jaar niet ingelogd is.
Dus een PM heeft voor mij weinig zin.........e-mail staat niet zichtbaar.....

MOD kunt U een verzoekje doorsturen?

Groeten,

Jerry

• GJC
  • Bezoeker
  • Bezoeker
09 mei 2008 07:08 #6 door GJC
Ga ik regelen.

Aanvulling: Ik heb Mariska een mailtje gestuurd met het verzoek aandacht aan dit topic te besteden.GJC2008-05-09 09:13:01

Lees meer
09 mei 2008 11:56 #7 door Jungle
Beantwoord door Jungle in topic Super Adres voor je keuken!
Mocht je nou geen reaktie krijgen van Mariska, ik heb het adres van haar gekregen, moet alleen ff speuren tussen mijn favorieten, waar het is gebleven. Zag er allemaal goed uit, maar uiteindelijk is het toch een zelfbouwkeuekn van Ikea geworden. Moet alleen nog een blad, en wat plinten en dan heb ik hem klaar.

I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.

Lees meer
22 aug 2008 10:00 #8 door van-der-hem
Beantwoord door van-der-hem in topic Super Adres voor je keuken!
Beste GJC,
Ben geïntereseerd in de naam van deze super keukenboer.
Beschik je daarover.
Greot, Martin

• GJC
  • Bezoeker
  • Bezoeker
22 aug 2008 10:15 #9 door GJC
Ik in elk geval niet Martin, maar Cobra is regelmatig online. Misschien heeft hij het inmiddels gevonden.

Lees meer
22 aug 2008 11:22 #10 door van-der-hem
Beantwoord door van-der-hem in topic Super Adres voor je keuken!
Hallo Cobra,
Ben ook op zoek naar de naam van deze super keukenboer.
Beschik je daarover??
Dan hoor ik het graag.
Groet, Martin

Tijd voor maken pagina: 0.198 seconden