FANtv-nl-logo-mobile

muren - behangklaar opgeleverd

• kingjager
  • kingjager's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lees meer
09 okt 2007 15:54 #11 door kingjager
Beantwoord door kingjager in topic muren - behangklaar opgeleverd
Die woning van mij is het afgelopen jaar zeker niet wind en waterdicht geweest - ik weet genoeg; stuken riskeer ik niet! Dan maar een jaartje minder perfecte muren. Het huis dat ik nu heb is ook een leuk verhaal - ik had geen geld voor de vloer die ik wilde dus heb ik een paar maanden betonverf op de vloer gehad en toen ik genoeg geld had een vloer laten leggen - lenen (buiten de hypotheek) doe ik liever niet.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• impulsje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
09 okt 2007 17:10 #12 door impulsje
Beantwoord door impulsje in topic muren - behangklaar opgeleverd
Ik vind het een hele wijze beslissing!

Lees meer
09 okt 2007 22:11 #13 door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic muren - behangklaar opgeleverd
Geen idee. Heb het toen wel gevraagd omdat ik ook gehoord had dat het niet verstandig zou zijn. Hij had het overleg met de stucadoor en het zou geen probleem zijn. Hij moest als ik het me goed herinner wel alle hoeken voorbehandelen met een gaasje oid. Het fijne weet ik niet meer, als ik hem weer spreek (kan even duren is inmiddels excollega) zal ik het hem eens vragen.

Maakt het trouwens nog uit wat je op de muur smeert voor het hechten van je stucwerk later? Ik kan me voorstellen dat niet alle soorten verf een even goede ondergrond zijn.

• kingjager
  • kingjager's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lees meer
10 okt 2007 05:12 #14 door kingjager
Beantwoord door kingjager in topic muren - behangklaar opgeleverd
Goeie vraag Klaas, mensen wie weet dat moet ik onder kalkverf of ademende acrylaatverf een hechtingsmiddel aanbrengen, zo ja welk middel ademt goed?

• impulsje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 okt 2007 07:56 #15 door impulsje
Beantwoord door impulsje in topic muren - behangklaar opgeleverd
Je moet zowiezo je muren voorbehandelen tegen zuiging.
Zelf zou ik geen kalkverf kiezen omdat deze vaak zorgen voor een slechte hechting.
Dus gewone muurverf is het beste, en zorgt voor de misnte problemen. Geen goedkope muurverf nemen, hier zit nog veel kalk in, en kan dus later weer voor problemen zorgen

Tijd voor maken pagina: 0.136 seconden

© FANtv.nl