FANtv-nl-logo-mobile

Design water vernevelaar

• kool-loodgieter
  • Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lees meer
15 juli 2008 16:34 #1 door kool-loodgieter
Design water vernevelaar werd gestart door kool-loodgieter
Hoi allemaal,

Mijn vriendin en ik willen ons huisje opleuken met een mooie watervernevelaar. Ik heb gelezen dat dit goed is voor de luchtwegen....wat goed is voor mijn kortademigheid.

Mijn vraag is of sommigen van jullie over een water vernevelaar in huis hebben of hebben gehad en wat jullie ervaringen daarmee zijn. Ik hoor er alleen maar goede verhalen over maar kleven er ook minder goede dingen aan zoals aantasting van verf of andere spullen??

Ik hoor het graag van jullie!!

groetjes!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15 juli 2008 21:58 #2 door M.Wetters
Beantwoord door M.Wetters in topic Design water vernevelaar
Geen idee. Ik denk bij waterverneveling wel onwillekeurig aan legionella ...
Weet niet of dat terecht is.

An error has occurred. Hit any user to continue.

• kool-loodgieter
  • Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lees meer
16 juli 2008 20:57 #3 door kool-loodgieter
Beantwoord door kool-loodgieter in topic Design water vernevelaar
Ik kan je natuurlijk geen ongelijk geven maar we zijn wel van plan om het apparaat regelmatig te gebruiken waardoor legionella niet zal kunnen ontstaan....

Lees meer
04 dec 2008 08:53 #4 door Steigertje
Beantwoord door Steigertje in topic Design water vernevelaar
Ikzelf heb een vernevelaar in huis en het is geweldig. De vernevelaar ook wel mistmaker genoemd die ook led verlichting hebben geven een sfeervol effect. Het membraam wat de nevel maakt is gevoelig. Het water moet elke week ververst worden. Je moet afgekoeld gekookt water gebruiken of gedestileerd water bij de supermarkt halen. Kalk etc tast anders het membraam aan. Kans op legionella is er dus niet wat het is geen stilstaand water in een waterleiding.

Als je er een wilt gaan kopen weet ik wel een drietal goede verkooppunten op internet. Ze kunnen namelijk scherp in prijs verschillen met het type dat je wilt hebben. Mail me dat maar

Gr patrick

Tijd voor maken pagina: 1.287 seconden

© FANtv.nl