FANtv-nl-logo-mobile

Gordijnen voor een keukendeur???

• Caraca19
  • Caraca19's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lees meer
28 juli 2009 20:06 #1 door Caraca19
Gordijnen voor een keukendeur??? werd gestart door Caraca19
Wie heeft hier een goed idee over: Ik heb sinds kort een huurhuis met in de keuken een raam en een deur naast elkaar.
Op dit moment hangen er voor beide een rolgordijn. Dat werkt wel voor het raam, maar niet voor de deur, aangezien je daar doorheen moet kunnen lopen.[img]smileys/smiley1.gif[/img] Bovendien slaat het metalen deel van het gordijn steeds tegen de kozijnen aan.
Wat is de oplossing? Rekening houdend met het feit dat het om een keuken gaat ook.
Een rolgordijn aan 1 raam en iets anders voor de deur vind ik niet mooi.
Voor dit deel van het huis moet echt iets zonwerends, omdat het heel heet kan worden. Verder ook wel lekker als je inkijk tegen kan gaan als het donker is.[img]smileys/smiley12.gif[/img]
Alle ideeën zijn welkom.

ME

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28 juli 2009 20:21 #2 door Jungle
Beantwoord door Jungle in topic Gordijnen voor een keukendeur???
Wat ik/wij deden, toen ik nog in de woninginrichting zat, was het rolgordijn op de deur bevestigen, en de onderlat klem zetten achter 2 kleine duimen aan weerszijde van de onderlat. Zodra de onderlat er achter zat, trok je de ketting aan, zodat het rolgordijn gespannen zat.

I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.

Lees meer
29 juli 2009 20:31 #3 door playa
Beantwoord door playa in topic Gordijnen voor een keukendeur???
Wat denk je van verticale jaloeziën? Die kan je zowel voor het raam hangen, als voor de deur.

Niemand is onbekwamer,
dan een timmerman zonder hamer.

Tijd voor maken pagina: 0.142 seconden

© FANtv.nl