- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- WOON
- Overige woonvragen
- condens dubbele beglazing
condens dubbele beglazing
- Charly-DGP
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
09 sept 2009 16:41 #1
door Charly-DGP
anneke
condens dubbele beglazing werd gestart door Charly-DGP
Wij hebben een groot raam van 4m breed en 2.5m hoog, waartussen condensatievocht is geslopen. Dit heb ik nu al 2 jaar geleden opgemerkt ! Ik ben teneinde raad ! Het glas werd geplaatst in 2000 en de garantie bij Glaverbel loopt 10 jaar. Ik heb de fabrikant van de ramen al gecontacteerd en die beweert, als ik wacht tot na die 10 jaar, ik alles op de brandverzekering kan zetten, levering glas + plaatsing (wat uiteindelijk de grootste kost is) Ik heb er weinig vertrouwen in, volgens mij wil hij zich er gewoon van af maken.
Heeft iemand hier ervaring mee ?
Heeft iemand hier ervaring mee ?
anneke
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Anne-Marie
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 4
09 sept 2009 21:14 #2
door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic condens dubbele beglazing
Volgens mij zet hij je zo aan tot oplichting van de verzekering. Garantie is garantie dus volgens mij moet hij het gewoon vervangen. De fabrikant heb je ook niks mee te maken, degene die het raam aan jou verkocht heeft is aansprakelijk en moet het regelen. Ik zou zeggen dat ik hiervoor contact ga opnemen met de rechtsbijstandverzekering die ik toevallig bij dezelfde verzekeraar als de brandverzekering heb lopen. In mijn geval zou het waar zijn, in jou geval misschien bluf maar misschien dat ze dan in beweging komen. Ik geloof er ook niks van dat een verzekeraar iets gaat vergoeden voor een raam wat al langer lek is.
- Jungle
- Platinum-lid
10 sept 2009 15:17 #3
door Jungle
I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.
Beantwoord door Jungle in topic condens dubbele beglazing
Laat je niets wijsmaken door die fabrikant hoor. Je zal zien dat als je wacht er niets meer gebeurd na 10 jaar en je zelf voor de kosten opdraaid. Net als Klaas zegt, garantie is garantie.
I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.
Tijd voor maken pagina: 0.146 seconden