- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- WOON
- Overige woonvragen
- vliegenlast
vliegenlast
- merel1
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
29 mei 2006 11:32 #1
door merel1
vliegenlast werd gestart door merel1
hoi
weten jullie miss wat het beste helpt tegen veel vliegen binnen?
want we blijven echt de hele dag door meppen.
dan heb ik er 30 dood gemaakt,, half uur later zitten weer.
en we kunnen nog nergens een gaatje of iets vinden,, en het is helemaal schoon.
maar als we iets om vliegen te bestrijden hebben, moeten we wel mee op letten, dat weer meerdere dieren binne hebben.
echt het is niet normaal, er zaten er gisteren ergens in de middag, al ruim 40 in de woonkamer[img]smileys/smiley5.gif[/img]
dus weten jullie misschien wat we kunnen doen?
al vast bedankt!
weten jullie miss wat het beste helpt tegen veel vliegen binnen?
want we blijven echt de hele dag door meppen.
dan heb ik er 30 dood gemaakt,, half uur later zitten weer.
en we kunnen nog nergens een gaatje of iets vinden,, en het is helemaal schoon.
maar als we iets om vliegen te bestrijden hebben, moeten we wel mee op letten, dat weer meerdere dieren binne hebben.
echt het is niet normaal, er zaten er gisteren ergens in de middag, al ruim 40 in de woonkamer[img]smileys/smiley5.gif[/img]
dus weten jullie misschien wat we kunnen doen?
al vast bedankt!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- GJC
- Bezoeker
29 mei 2006 11:36 #2
door GJC
Beantwoord door GJC in topic vliegenlast
Eerst de oorzaak zoeken. Ligt er soms een dood dier in de kruipruimte ofzo?
Wij hebben niet vaak vliegen binnen, maar wat bij ons goed werkt is zo'n electrische vliegenmepper. Ook bij muggen werkt dat goed.GJC38866.5671759259
Wij hebben niet vaak vliegen binnen, maar wat bij ons goed werkt is zo'n electrische vliegenmepper. Ook bij muggen werkt dat goed.GJC38866.5671759259
- merel1
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
29 mei 2006 11:38 #3
door merel1
Beantwoord door merel1 in topic vliegenlast
tot nu toe hebben we binne nog niks kunne vinden.
we hebben er normaal nooit zo veel last van.
ook onze buren en tegen over buren hebben er last van.
maar die hebben ook koeien en een paard, maar ook al hebben ze die al zo lang, we hebben er nooit eerder zo erge last van gehad.
maar toch bedankt voor je reactie .
we hebben er normaal nooit zo veel last van.
ook onze buren en tegen over buren hebben er last van.
maar die hebben ook koeien en een paard, maar ook al hebben ze die al zo lang, we hebben er nooit eerder zo erge last van gehad.
maar toch bedankt voor je reactie .
- GJC
- Bezoeker
29 mei 2006 11:50 #4
door GJC
Beantwoord door GJC in topic vliegenlast
Op Milieuloket vond ik dit:
Vliegen ruimen afval op, maar kunnen ook ziekten overbrengen.
Vliegen vermijden
-Dek afval en voedingsmiddelen af, zodat je vliegen niet lokt.
-Horrengaas of een vliegengordijn houden vliegen buiten.
-Zorg dat spinnen en vogels niet verdreven worden; zij zijn de natuurlijke vijanden van vliegen.
Vliegen bestrijden
-Vliegen stoot u af door eucalyptusolie of muntolie te gebruiken.
-Vliegen in huis kunt u verjagen door te luchten.
-Kleverige vliegenvangers zijn niet giftig, maar wel dieronvriendelijk; u kunt vliegen beter doodslaan met een vliegenmepper of krant.
Vliegen ruimen afval op, maar kunnen ook ziekten overbrengen.
Vliegen vermijden
-Dek afval en voedingsmiddelen af, zodat je vliegen niet lokt.
-Horrengaas of een vliegengordijn houden vliegen buiten.
-Zorg dat spinnen en vogels niet verdreven worden; zij zijn de natuurlijke vijanden van vliegen.
Vliegen bestrijden
-Vliegen stoot u af door eucalyptusolie of muntolie te gebruiken.
-Vliegen in huis kunt u verjagen door te luchten.
-Kleverige vliegenvangers zijn niet giftig, maar wel dieronvriendelijk; u kunt vliegen beter doodslaan met een vliegenmepper of krant.
- merel1
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
29 mei 2006 11:53 #5
door merel1
Beantwoord door merel1 in topic vliegenlast
dank je wel voor je informatie.
- laura19
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
29 mei 2006 12:18 #6
door laura19
Aut viam inveniam aut faciam
Beantwoord door laura19 in topic vliegenlast
Wil je niet de hele dag staan meppen, kan je ook zo'n electrocutielamp met fluorescente lamp hangen. Normaal wel te vrekrijgen bij de bouwmarkt.
Aut viam inveniam aut faciam
- bertham
- Bezoeker
04 aug 2011 08:27 #7
door bertham
Beantwoord door bertham in topic vliegenlast
Misschien is dit bericht wat aan de late kant maar ik wil toch graag onze ervaring weergeven.
Alles hebben wij onderzocht en gedaan maar vliegen last is echt moeilijk te verhelpen als je het probleem serieus in huis hebt.
Veelal komt dit doordat er in de omgeving landerijen of maneges zijn, dan komt er nog warm weer bij en je bent alleen maar aan het meppen met een electrische mepper.
Uiteindelijk hebben wij op reis in het buitenland een product gevonden waarmee het vliegen probleem echt is opgelost.
Belangrijk is dat het geen chemische insecticide is maar een geheel natuurlijk product op basis van natuurlijke pyrethrine , ook de spraybus geeft geen schade aan de ozonlaag.
Hoewel ik me realiseer dat dit lijkt op reclame, en dat is het eigenlijk ook wel, vind ik toch dat ik dit door moet geven, want het product is nagenoeg niet te vinden in de winkel. Google maar naar vliegenlast of kijk op deze website www.vliegen-last.com/ bertham2011-08-04 10:36:52
Alles hebben wij onderzocht en gedaan maar vliegen last is echt moeilijk te verhelpen als je het probleem serieus in huis hebt.
Veelal komt dit doordat er in de omgeving landerijen of maneges zijn, dan komt er nog warm weer bij en je bent alleen maar aan het meppen met een electrische mepper.
Uiteindelijk hebben wij op reis in het buitenland een product gevonden waarmee het vliegen probleem echt is opgelost.
Belangrijk is dat het geen chemische insecticide is maar een geheel natuurlijk product op basis van natuurlijke pyrethrine , ook de spraybus geeft geen schade aan de ozonlaag.
Hoewel ik me realiseer dat dit lijkt op reclame, en dat is het eigenlijk ook wel, vind ik toch dat ik dit door moet geven, want het product is nagenoeg niet te vinden in de winkel. Google maar naar vliegenlast of kijk op deze website www.vliegen-last.com/ bertham2011-08-04 10:36:52
- Geoffrey
- Elite-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
04 aug 2011 11:24 #8
door Geoffrey
Beantwoord door Geoffrey in topic vliegenlast
Hmmm , 16 % Piperonyl Butoxide, let wel dit is de hoogste concentratie voor een snel effectief resultaat.
Piperonyl butoxide kan bij inname van hogere doseringen schade aan de lever en de nieren veroorzaken .
Piperonyl butoxide kan bij inname van hogere doseringen schade aan de lever en de nieren veroorzaken .
Tijd voor maken pagina: 0.188 seconden