FANtv-nl-logo-mobile

Veiligheid op balkon

Lees meer
09 mei 2007 09:52 #11 door caroko1983
Beantwoord door caroko1983 in topic Veiligheid op balkon
Daar zou ik maar niet van uit gaan.
Ik werk in een dierenkliniek en je moet eens weten hoe vaak er katten binnen komen die van het balkon springen of vallen als ze bv een vogel zien. Maar pas ook op met het open zetten van je raam als het mooi weer is, ze zijn zo gewend dat het raam dicht is en nu glijen ze door. Ze komen niet altijd op hun pootjes tercht en dan nog is vaak het bekken dan gebroken of een pootje of er zit een scheur in het verhemlte ze komen wel op hun pootjes terecht maar vallen ook met de kop op de grond.
Dus horren voor het raam en je balkon goed afschermen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03 juni 2008 11:56 #12 door gertl
Beantwoord door gertl in topic Veiligheid op balkon
Hallo Marleen!
Mijn jonge siamees van 5 maanden is gisteren van 3 hoog gevallen, die hele nacht was hij niet te vinden maar vanmorgen vroeg hebben we hem gevonden...meteen ben ik naar de dierenarts gegaan om te kijken wat hij had....een gescheurd gehemelte was de uitslag!!!Dit had hij absoluut niet voor de val!!

Kan dit vanzelf genezen (niet helemaal open maar een scheurtje van ongeveer 2 millimeter) of moet hij nu een operatie ondergaan, want mijn dierenarst zei dat we eerst een paar dagen moeten wachten totdat hij weer wat sterker is na zijn trauma....

Liefs Angela uit Frankrijk

Hopende een antwoord van je te krijgen!!
[img]smileys/smiley19.gif[/img]

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.127 seconden

© FANtv.nl