- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- KLUS
- Gas, Water en Elektra
- lampen met sensor
lampen met sensor
- tewpiweemy
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
-
Minder
Lees meer
29 nov 2011 18:07 #1
door tewpiweemy
lampen met sensor werd gestart door tewpiweemy
Kan je op één lichtkring 2 lampen met elk een sensor aansluiten ? Ik zal het een beetje uitleggen hoe mijn situatie is :Op mijn terras heb ik een lamp hangen die gelijktijdig met een lamp achter een muur (aan de oprit) aangaat als ik de schakelaar indruk.Ik zou nu graag de lampen vervangen met elk een lamp met sensor.Dus als je op het terras komt, dat het licht aangaat.of als je de oprit opkomt dat het licht aangaat.Ze mogen alletwee gelijktijdig aangaan (maar dit hoeft niet) Is dit mogelijk ?Ik vraag dit liever voor ik de lampen(met ingebouwde sensor) koop.Zo ja, dan moet de schakelaar gewoon altijd op staan ?En kunnen de lampen dan ook gewoon worden aangedaan met een schakelaar dat de lampen blijfven branden? (wanneer we lange tijd licht moeten hebben) Alvast bedankt voor de reactie
diverguy2011-11-29 21:18:00
diverguy2011-11-29 21:18:00
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Anne-Marie
- Platinum-lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 4
29 nov 2011 18:19 #2
door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic lampen met sensor
Ja kan. over het algemeen kan je de schakelaar dan heel snel uit en weer in schakelen waardoor de lamp permanent brand. als ze dan weer uit moeten de schakelaar weer uit en meestal 30 sec wachten en weer aan. de lampen schakelen dan weer op de sensor. de lampelen moeten wel parallel geschakeld zijn, maar dat zijn ze al denk ik.
- tewpiweemy
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
29 nov 2011 18:33 #3
door tewpiweemy
Beantwoord door tewpiweemy in topic lampen met sensor
bedankt !
Tijd voor maken pagina: 0.211 seconden