FANtv-nl-logo-mobile

Tuinafscheiding.nl Bankirai

• Denja
  • Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lees meer
09 mrt 2009 09:05 #1 door Denja
Tuinafscheiding.nl Bankirai werd gestart door Denja
Edit : 9 maart 2009. Tuinafscheiding.nl heeft vanavond gebeld en belooft om een redelijk voorstel te doen.

Edit : 28 juni 2009.
Onderhandeling mislukt. Hele rotzooi hebben ze terug mee genomen en het bedrag terug gestort. Per saldo heeft mij € 70,- extra gekost naast energie en ergenis.

Uiteindelijk heeft een andere leverancier juste afdekbalk geplaatst. Echt Angelim Vermelho ipv genept met Merantie.

Je wordt af en toe echt gen.a.id zoals van Loon, wil je een order plaatsen, krijg je weer een offerte die 3x zo duur is.

De deuren komen eraan ... wordt echte luxe deuren. Het wordt vervolgd.

BankiraiTop2009-06-28 15:02:44

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09 mrt 2009 09:11 #2 door Jungle
Beantwoord door Jungle in topic Tuinafscheiding.nl Bankirai
"Klachten:
Bij levering dient u de artikelen te controleren en na controle de leverbon te ondertekenen. Hiermee verklaard u dat u alle goederen, zichtbaar, schadevrij ontvangen heeft. Mochten de artikelen beschadigingen vertonen die bij aftekening van de leverbon niet te zien waren, dan heeft u alsnog de mogelijkheid om hierover een klacht in te dienen. Dit geldt alleen voordat de producten door u verwerkt zijn. Als u de materialen eenmaal verwerkt heeft kunnen wij geen verantwoording voor eventuele kleurverschillen en/of zichtbare gebreken aanvaarden.
Neemt u bij klachten alstublieft contact met ons op via telefoonnummer: 0617 167017 of per E-mail :
Vervolgens zullen wij uw klacht in behandeling nemen en naar een passende oplossing zoeken. U wordt vervolgens zo spoedig mogelijk telefonisch of per E-mail op de hoogte gebracht van een eventuele oplossing van uw klacht."

Dit staat op zijn site. Hij is ingedekt aan alle kanten.
Probeer eerst om er samen met hem uit te komen. Lukt dat niet, dan kan je een klacht indienen bij consumentenman, radar of kassa. cobra2009-03-09 12:11:35

I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.

Lees meer
09 mrt 2009 16:32 #3 door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic Tuinafscheiding.nl Bankirai
Probeer anders eens een wetswinkel, misschien dat zij je advies kunnen geven. Volgens mij moeten producten ook aan een zeker verwachtingspatroon voldoen dus gelijk defect/afbreken mag dan eigenlijk niet. Hier zit je alleen met een Natuurproduct en ijzerwaren die snel kunnen afknappen. totaal verkeerde montage valt volgens mij gewoon onder te verwachten garantie en dat moet ie maar zien op te lossen. Maar volgens mij moet je hier toch iemand bij halen met meer kennis van de wetgeving.

• impulsje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 mrt 2009 13:07 #4 door impulsje
Beantwoord door impulsje in topic Tuinafscheiding.nl Bankirai
Lastig dat het bericht gedelete is, Had me er eindelijk toegezet om het te gaan lezen is het weg

• Denja
  • Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lees meer
14 mrt 2009 16:19 #5 door Denja
Beantwoord door Denja in topic Tuinafscheiding.nl Bankirai
Even adem pauze, wordt vervolgd.
Kan of

• impulsje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
15 mrt 2009 05:05 #6 door impulsje
Beantwoord door impulsje in topic Tuinafscheiding.nl Bankirai
Ik zou je willen adviseren om je berchten niet steeds te editten. Voor mij en vast nog vele andere is het ondertussen een raadsel waar ditover gaat. Als je je oorspronkelijke berichten gewoon laat staan hebben andere er in de toekomst wellicht ook nog wat aan als ze met deze maatschappij in zee gaan.

• Denja
  • Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lees meer
28 juni 2009 13:14 #7 door Denja
Tot 13 juli, want yahoo gaat ui de lucht, kan je hier lezen.
www.geocities.com/mlebour/tuinafscheiding/index.html

Lees meer
28 juni 2009 13:37 #8 door Jungle
Beantwoord door Jungle in topic Tuinafscheiding.nl Bankirai
Nou heb je alweer je 1e bericht bewerkt. Gewoon verder gaan na het laatste bericht, leest voor ons een stuk makkelijker.

I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.

• Denja
  • Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lees meer
25 sept 2009 09:25 #9 door Denja
Hmmm.....tuinafscheiding is uit de lucht. Waarom zou dat zijn

Tijd voor maken pagina: 0.178 seconden

© FANtv.nl