FANtv-nl-logo-mobile

Schutting

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
24 dec 2004 13:32 #1 door Guests
Schutting werd gestart door Guests
IK heb een vraagje .Mijn erf afschijding is van mijn zelf .Nu
heb ik deze zo geplaatst dan de planken horizontaal zitten
Nu kom ik 2 planken te kort deze heb ik zolang er 2 aan gedaan waar op zit wel groeneverf op zit .Nu eis dan mijn buurvrouw er 2
nieuwe aan maakt .IK heb ze verteld dat het van het voorjaar pas gaat doen .Nu dreigt ze met de rechter .Moet ik aan haar eis vol doen
of mag ik daar mee wachten tot het voor jaar. Ze maar er heel veel herrie over Wie kan mijn hier over wat vertelen hoe dat in elkaar
zit

VG Cees Klijnsmit

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• boomverzorger
  • Bezoeker
  • Bezoeker
24 dec 2004 15:07 #2 door boomverzorger
Beantwoord door boomverzorger in topic Schutting
als de schutting op jouw erf staat kan ze er niks aan doen. zolang haar zijde maar acceptabel aan te zien is. als je echter gezamelijk de schutting plaatst heeft ze recht van spreken. ik neem aan dat de schutting dus op jouw erf staat en niet op de scheiding. dan kan het wat lastiger zijn vermoed ik. zolang je de belofte van het vervangen van die twee groene planken waarmaakt kan ze weinig of niks doen, laat staan eisen. hou er zelfs rekening mee dat als de schutting door jou alleen gekocht/geplaatst is en dus op jouw grond staat de buur aan haar zijde de schutting niet zonder toestemming mag verven, gebruiken om planten tegenaan te laten groeien, spijkers in slaan of schroeven om wat op te hangen etc.

• boompje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
24 dec 2004 18:24 #3 door boompje
Beantwoord door boompje in topic Schutting
Hoi, helemaal met boomverzorger eens. Ik wil me niet op de borst kloppen, maar heb een tuin in onderhoud waarvan de buren ruzie hebben. Dit tot dramatische gevolgen. Wat wil het geval, de een heeft een schutting in overleg neer gezet, de ander was op vakantie. Toen deze reeds terug waren, vonden ze hem niet mooi. Om een lang verhaal kort te maken, is het getreiter begonnen. Spijkertje, donkere lak. Aleen sta jij in je recht als de schutting in jou tuin staat. Het duurt alleen zo lang voor dit is uit gevochten, het kost je veel tijd en geld. Als het mijn probleem was geweest, had ik voor de lieve vrede twee nieuwe planken geplaatst. Buren ruzie kan immers zo ver gaan. heel veel succes.

O:

Tijd voor maken pagina: 0.134 seconden

© FANtv.nl