FANtv-nl-logo-mobile

Wespennest

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 juli 2004 12:39 #1 door Guests
Wespennest werd gestart door Guests
Hallo,

Wie kan mij vertellen hoe ik het beste een wespennest kan verwijderen, en dan bedoel ik dus definietief verwijderen.
Alvast bedankt.
Fred.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Tessa...
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 juli 2004 12:57 #2 door Tessa...
Beantwoord door Tessa... in topic Wespennest
Laat dit doen door een professioneel ongediertebestrijder (staat wel in het telefoonboek, roze pagina's of de gouden gids). Want zelf doen is nauwelijks een beginnen aan, omdat die beesten erg agressief kunnen worden, omdat je hun nest aanvalt, en dat kan een hoop nare steken opleveren. Bovendien weet zo'n bedrijf presies hoe je zo'n nest definitief moet verwijderen, dus dat ze ook echt niet meer terug komen.
Succes! :?

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
19 mei 2005 14:01 #3 door Guests
Beantwoord door Guests in topic Wespennest
Bij de Welkoop kun je best een spuitbus halen om ze te bestrijden maar je moet niet al te bang zijn, ik heb er honderden verkocht, meestal met goed resultaat.

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
21 mei 2005 10:52 #4 door Guests
Bij het kruidvat een potje mierenpoeder kopen en overvloedig bij ALLE ingangen strooien. Wij hadden vorig jaar een wespennest en waren er zo in een keer vanaf

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
24 mei 2005 19:54 #5 door Guests
een koolzuursneeuw blusapparaat (co2 blusser) of een imker.

co2 apparaat geeft een mooi effect. -72 graden. bevriezen die hap en dan hard weglopen.

ik heb het geprobeerd met een nest dat in een vuurdoorn zat en is gelukt.

• XiNoYs_huisgenootje
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lees meer
24 mei 2005 20:10 #6 door XiNoYs_huisgenootje
Beantwoord door XiNoYs_huisgenootje in topic Wespennest
Lijkt me geen klusje voor de "doehetzelver" Ik heb afgelopen jareen nest in de spouw gehad. Toen dit ingespoten werd door de bestrijder kwamen alle wespen uit de omgeving eropaf. De man zei dat de koningin gaat gillen en dat wordt door alle wespen gehoord. Zodra het overwas vlogen de overige wespen weg alsof er geen nest meer was. Nooit meer last gehad die zomer...

Johan

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 mei 2005 10:17 #7 door Guests
Als je makkelijk bij het nest kan en het is nog niet te groot, kun je er een plastic zak omdoen en het dan bovenaan dichtbinden, daar na het nest afsnijden. dit kun je het beste doen in de ochtend. Bij grote nesten prof. hulp inroepen.

Lees meer
01 aug 2008 08:10 #8 door michal
Beantwoord door michal in topic Wespennest
Wespenpoeder werkt zeer goed om zelf wespen te bestrijden.

Wespenpoeder kun je kopen bij verschillende zaken zoals de welkoop.

Er zijn verschillende soorten wepenpoeder, Zelf heb ik een aantal keren bij kennisen wespenpoeder van luxan gebruikt binnen 2 dagen resultaat alles dood.

Deze informatie kun je ook vinden op www.wespenpoeder.nl Let op daar wordt niets verkocht, deze website is alleen te informatie. De moderator van deze website denkt hier anders over. Maar ik ben van mening dat ik mijn best heb gedaan om u (zij die last hebben van wespen) te voorzien van voldoende informatie voor het bestrijden en weren van wespen.
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.

groeten Ron

Lees meer
01 aug 2008 08:35 #9 door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic Wespennest
Na overleg met de andere moderators hebben we besloten jou het voordeel van de twijfel te geven en eenmalig de verwijzing naar deze website toe te staan.

Overige gebruikers: De website is dus van Ron Wubs zelf, maar gezien het karakter van de website verwachten we niet dat hij hier rijk van zal worden en staan we het eenmalig toe. Reclame voor eigen gewin is en blijft verboden en wordt verwijderd.

Lees meer
26 aug 2008 13:02 #10 door Roelenga
Beantwoord door Roelenga in topic Wespennest
wespenbestrijden is best link ik ben vorig jaar zeven keer gestoken(dus ik kan het weten)

de risico zijn gewoon weg te groot om het zelf te doen.je gaat een busje poeder kopen wordt geprikt resultaat: geld kwijt aan vergif, als u pech heeft naar de dokter of ziekenhuis, en als nog geld kwijt aan de ongediertebestrijder.

Ik denk dat u het gewoon voor u eigen veiligheid het beste door een vakman kan laten doen. Geen paniek boven op een ladder,ook wel zo veilig Op www.wespennest.nl heb je altijd een bestrijder in de buurt.

Groetjes Gertjan

Tijd voor maken pagina: 0.194 seconden

© FANtv.nl