FANtv-nl-logo-mobile

berichten teller / post count - aanpassen

• Ton.Tersteeg
  • Ton.Tersteeg's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
Lees meer
10 juni 2005 09:14 #1 door Ton.Tersteeg
berichten teller / post count - aanpassen werd gestart door Ton.Tersteeg
Members waarbij de berichten teller een flink eind achteruit is gegaan kunnen zich hier even melden. Ik kan even in de oude forum database kijken naar de post-count. Het is een kleine moeite om even het aantal aan te passen.

Graag wel alleen bij de wat grotere aantallen, voor 10 of 20 missende posts ga ik het niet uitzoeken natuurlijk [img]smileys/smiley2.gif[/img]

There is no gravity, the earth sucks ...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Marnix
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 juni 2005 09:24 #2 door Marnix
Beantwoord door Marnix in topic berichten teller / post count - aanpassen
Hey Dayen,

Als je omkoopbaar bent opteer ik ongeveer een toevoeging van 250 replies [img]smileys/smiley36.gif[/img]

Anders maar de eerlijke manier van vanochtend 1906 replies in verhouding tot het laatste dat ik heb kunnen traceren op 1974 replies. Toch een verschil van 68 replies dus misschien de moeite waard [img]smileys/smiley14.gif[/img]

BTW, tof dat er opeens veel meer, zichtbare, betrokkenheid is van de redactie / medewerkers, wordt door velen op prijs gesteld.

• Bob-the-builder
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 juni 2005 09:25 #3 door Bob-the-builder
Beantwoord door Bob-the-builder in topic berichten teller / post count - aanpassen
Ik zou het wel waarderen als het aantal weer precies klopt, dus bij deze meld ik me aan.

• GJC
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 juni 2005 09:28 #4 door GJC
Beantwoord door GJC in topic berichten teller / post count - aanpassen
Mhh, zie ik opeens dit topc verschijnen. Maar even mijn berichtje van elders hierheen gekopieerd.

Ik zou eigenlijk graag zien dat bij je gegevens (links naast een post) de datum van lid worden weggelaten wordt of correct weergeven.
Dat de teller van mijn reacties is 'bijgewerkt' vind ik niet rampzalig, maar omdat het aantal reacties en de datum lidmaatschap waarschijnlijk gebruikt worden voor het berekenen van het aantal antwoorden per dag ontstaat nu een erg scheef beeld.
Misschien moeten alle seniors 'een jaartje ouder' gemaakt worden?

GJ

• Ton.Tersteeg
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
Lees meer
10 juni 2005 09:32 #5 door Ton.Tersteeg
Beantwoord door Ton.Tersteeg in topic berichten teller / post count - aanpassen

Marnix schreef :
Hey Dayen,

Als je omkoopbaar bent opteer ik ongeveer een toevoeging van 250 replies [img]smileys/smiley36.gif[/img]

Anders maar de eerlijke manier van vanochtend 1906 replies in verhouding tot het laatste dat ik heb kunnen traceren op 1974 replies. Toch een verschil van 68 replies dus misschien de moeite waard [img]smileys/smiley14.gif[/img]

BTW, tof dat er opeens veel meer, zichtbare, betrokkenheid is van de redactie / medewerkers, wordt door velen op prijs gesteld.

Fixed @ 1992 [img]smileys/smiley2.gif[/img]

• Ton.Tersteeg
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
Lees meer
10 juni 2005 09:34 #6 door Ton.Tersteeg

Bob the builder schreef : Ik zou het wel waarderen als het aantal weer precies klopt, dus bij deze meld ik me aan.

fixed @ 2231 [img]smileys/smiley2.gif[/img]

• Ton.Tersteeg
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
Lees meer
10 juni 2005 09:35 #7 door Ton.Tersteeg

GJC schreef : Mhh, zie ik opeens dit topc verschijnen. Maar even mijn berichtje van elders hierheen gekopieerd.

Ik zou eigenlijk graag zien dat bij je gegevens (links naast een post) de datum van lid worden weggelaten wordt of correct weergeven.
Dat de teller van mijn reacties is 'bijgewerkt' vind ik niet rampzalig, maar omdat het aantal reacties en de datum lidmaatschap waarschijnlijk gebruikt worden voor het berekenen van het aantal antwoorden per dag ontstaat nu een erg scheef beeld.
Misschien moeten alle seniors 'een jaartje ouder' gemaakt worden?

GJ

hehe, nogmaals dan [img]smileys/smiley2.gif[/img] Iedere dag zal dat aantal afnemen natuurlijk. Maargoed, ik gooi het in de "groep".

• Marnix
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 juni 2005 09:36 #8 door Marnix
Dayen,

Super !

I'll transfer the money asap at your Swiss acount [img]smileys/smiley2.gif[/img]

• Bob-the-builder
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 juni 2005 09:36 #9 door Bob-the-builder
Beantwoord door Bob-the-builder in topic berichten teller / post count - aanpassen
Dank u! [img]smileys/smiley32.gif[/img]

• Marnix
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 juni 2005 09:38 #10 door Marnix

GJC schreef :

GJ

Zelf ben ik eigenlijk héél benieuwd wanneer ik hier nu voor het eerst was. Voor mijn gevoel iets van één jaar gelden toen ik nog midden in mijn verbouwing zat en ik hier de antwoorden zocht waar ik naar op zoek was. De rest is ons allen inmiddels bekend [img]smileys/smiley2.gif[/img]

Tijd voor maken pagina: 0.315 seconden

© FANtv.nl