FANtv-nl-logo-mobile

Denemarken

• plompie
  • Onderwerp Auteur
  • Junior Lid
  • Junior Lid
Lees meer
05 apr 2006 09:45 #1 door plompie
Denemarken werd gestart door plompie
ReisFan E-magazine 5 zal gaan over Denemarken. Heb jij nog tips, leuke of minder leuke reiservaringen en mooie foto's laat het ons weten! [img]smileys/smiley17.gif[/img]

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09 apr 2006 15:27 #2 door m_chiel
Beantwoord door m_chiel in topic Denemarken
Legoland is super als je met kinderen reist, en de duinen ad kust zijn lekker privaat als je met z'n tweetje gaat :-)

kimpie

Lees meer
26 mei 2006 15:13 #3 door Lonie
Beantwoord door Lonie in topic Denemarken
Fietsen in Denemarken is voor gezinnen een avontuur.... Auto's mogen alleen op de linker weghelft fietsers passeren dus geen gerace naast je! Wel de nodige kleine klimmetjes te maken!

onderweg veel te beleven want denen bewaren echt alles en dat is soms zeer verrassend!

Wij hebben met 2 kinderen van 10 en 12 jaar, delen van jutland, funen en sealand op de fiets gedaan.... tentjes achterop!

ab

• GJC
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 mei 2006 17:53 #4 door GJC
Beantwoord door GJC in topic Denemarken
Hoewel ik het een schitterend land vind en inderdaad de discipline van de bewoners me erg opviel ben ik toch wat minder enthousiast.
Zelfs in een groot wegrestaurant aan de snelweg deed niemand een poging om ook maar een woord Engels te spreken. Duits was me afgeraden en ook die poging mislukte. Uiteindelijk wel eten gehad hoor en beleefde bediening, maar toch zette dat een stempel op de rest van de vakantie.
De lokale bevolking was echt wel behulpzaam en ook in het Duits kon je je er wel redden. Toch weet ik niet of ik het nogeens avontuur met wat kleine kinderen op de achterbank. De vakantiestress sloeg bij ons nogal heftig toe.

Tijd voor maken pagina: 0.191 seconden