Foto’s + Vondelpark, Amsterdam
- Idi-Jootje
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
-
05 juli 2006 12:57 #1
door Idi-Jootje
Foto’s + Vondelpark, Amsterdam werd gestart door Idi-Jootje
Dit is mijn vakantiefoto! Ik ben gewoon in Nederland gebleven, omdat ik dit jaar niet weg ga. Mijn vriend komt uit Brazilië en ik ga hem in december opzoeken! Hij komt hopelijk binnen 7 maanden weer terug om hier voorgoed te blijven. Daarom wil ik ook zo'n album winnen om al de foto's van onze uitstapjes samen in te plaatsen (die kan ik dan naar hem opsturen, zodat hij me wat minder mist). Deze foto was tijdens de wedstrijd Australië - Brazilië in het Vondelpark. We zaten met een groep vrienden (Nederlands en voornamelijk Braziliaans) de wedstrijd te volgen en voor ons zaten Australiërs met wie we bier hebben gedronken. Allemaal heel gemoedelijk, maar voor mij toch iets speciaals: tijdens het WK schijnen alle culturen samen te gaan en is het allemaal een stuk gemoedelijker... Verbroedering! Op de foto staat de vader van mijn vriend, één van mijn beste vrienden (achter de Brasil vlag) en rechts achterin de beste vriend van mijn vriend... Vooraan zitten de Australiërs! Het speciale aan deze foto is trouwens dat je ook in eigen land vakantieganger kunt voelen met al die Brazilianen en Australiërs om me heen...
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tijd voor maken pagina: 0.140 seconden